Vrijwilligerswerk gezocht in ZO Azie

Wie kan mij advies geven over betaalbaar en zinnig vrijwilligerswerk in China, Vietnam, Cambodja of Thailand? Vind sommige plaatsen wel erg prijzig…

Met kinderen werken, Engels geven, of meedenken met een organisatie die wil professionaliseren (ben in NL trainer en consultant).
Ben beschikbaar van half oktober tot half december.

Hartelijk dank!
Marja

Heey Marja,

Kijk ff naar www.hopchicen.org. Is een weeshuis in Cambodja en het is gratis!

Groetjes
Danielle

Hi Marja,

misschien spreekt Cambodia-Dutch Organization je aan.

Cambodia-Dutch Organization is steeds op zoek naar zelfverzekerde en enthousiaste vrijwilligers die van een uitdaging houden. Omdat onze projecten zich op het platteland bevinden krijgt je ervaring als vrijwilliger een extra dimensie. Zowel vrijwilligers die les willen geven als vrijwilligers die handig zijn die iets kunnen reparen zoals waterpompen, kapotte fietsen, het huis wat kunnen repareren etc. De projecten die de Cambodia-Dutch Organization ondersteunen zijn gelegen in de provincies Siem Reap en Takeo.

Heb je interesse in vrijwilligerswerk op het platteland van Cambodja?

Kijk hier voor meer informatie-> Vrijwilligerswerk Cambodja

Of neem contact met ons op via-> [EMAIL=“volunteers@cambodia-dutch.org”]contact-cdo

Hallo Marja,
wij hebben diverse projecten in Vietnam en Nepal. Voor meer informatie over deze projecten evenals onze organisatie, verwijs ik je naar onze website: www.vrijwilligwereldwijd.nl
Als je specifieke vragen hebt, kan je ons ook mailen: [EMAIL=“info@vrijwilligwereldwijd.nl”]info@vrijwilligwereldwijd.nl
We wensen je veel succes en hopen dat je vindt wat je zoekt.
vriendelijke groeten,
Team van Vrijwillig Wereldwijd

Beste,neem eens een kijkje op de website www.fr-ray.org gelegen te Pattaya.Er is een aanbod van verschillende afdelingen zoals ; straatkinderen,doven,blinden,baby’s en gewone kinderen.Het is volledig gratis. Volledige informatie kan je putten op bovenvermelde website.
Veel succes!

Heej Marja!!

Ik ben via JoHo aan vrijwilligerswerk gekomen in het buitenland! Ik heb mij toen ingeschreven bij de AbroadService en kon direct in contact komen met de mensen daar! Dat scheelde mij een hoop geld dan als ik met een organisatie zou gaan! Misschien is dat ook wat voor jou?!??

Groetjes,