Zoek een gastfamilie in Usa (of Uk)

Hallo!

Ik ben 23 jaar, en laatstejaarsstudente Criminologie. Ik zou heel graag voor een tijdje (6maand-jaar) als au pair werken! Heb graag kindjes, en ben een eerlijk, betrouwbaar, en enthousiast persoon.

Kan iemand me hierbij helpen? Mijn voorkeur gaat uit naar de verenigde staten

Groetjes

Hee!

Ik zag net je berichtje staan… en toevallig weet ik wel iets.
Toen ik een berichtje op het internet had geplaats kreeg ik een reactie van iemand uit de USA. Toen ik het las vond ik het perfect klinken allemaal! Maar ik wil als au pair naar Curacao, de USA zie ik niet zitten.

Ik zal het berichtje even hier onder plakken dan kun je het lezen…

Als je wilt kan ik je emailadres doorsturen naar deze mensen?

Groetjes Iris


Dear Au pair/Nanny,

I need a person who is VERY responsible. My name is Anderson McCollin,my wife is Felicia McCollin while our only daughter is JENNY. My wife and I are both Police Detectives and our schedules during the week are VERY hectic. You will have steady days off which is Saturday and Sunday. You will be paid extra for anything over 35 hours a week. We live permanently in Los Angeles California USA .

We are a very fun & easy going family and we are looking for somebody to fit in with us.

ABOUT OUR FAMILY
My wife and I are both Police Detectives, my wife Felicia is from Germany. So we are pretty busy in addition to living a very spontaneous life. Having someone to assist us in all of this is the goal. We live in a reasonably large home with just us so our Au pair gets a master bedroom to herself/himself on the bottom floor. We are on the second floor in a 5 bedroom home. Pool, Deck, Jacuzzi, Theater Room, tons of music and movies…we are very much movie buffs with a collection over 3000. Music is another passion of mine with a collection over 30,000 cd’s. If you are music lover…you will be in heaven. Lol !!!

Jenny is 9 years old . Her hobbies are cycling ,inlines skating,jogging,badminton, soccer,dancing,swimming,She loves to play Polly Pockets etc . We are hoping to host an Au pair/Nanny to help expose our daughter to new culture.

WHAT WE EXPECT FROM AN AU PAIR/NANNY Basic household chores as one would have at home, cooking is a big bonus that I love but not a must. Flexibility and fun in addition to an assumed love for children and watching them blossom are really the two most important attributes our Aupair must possess. Personality means a lot to us because that is what also is passed onto our daughter. You must have a good sense of humor and personality . Our lives are also full of fun activities and we are on the go quite a bit so an adventurous, outdoors type person, enjoys sports, concerts, etc. is a good fit for us. We tend to drag our Aupair around with us, spoil her a bit and show her a good time. Life is about having fun for us . Lol !!!

SALARY AND ACCOMMODATION Your monthly salary will be $1200 US Dollars and $150 weekly pocket money/allowance . You will have a car for your private use with Jenny . You will be provided with a comfortable accommodation with 24 hours free internet assess .

MY QUESTIONS FOR YOU:
Can u Drive perfectly?
Do u speak English fluently?
Can u cook?
Which country are you right now ?
Can you forward me your CV and some photos of you?
Do you have a valid working visa to work in U.S.A?
What years of experience do you have as an AU PAIR/NANNY ?

I wait to hear from you soon.

Best Regards Anderson McCollin

heey!

leuk dat je zo snel reageert ! :slight_smile:

ja lijkt me heel tof!! alleen kan ik nog niet rijden :s dus ik weet niet of dat dan wel ok is voor die familie?

Maar je mag me zeker mijn e-mail geven hoor :

hanneke_viaene@hotmail.com

dankje!!!
hoe ben je trouwens bij die familie terecht gekomen?

Graag gedaan! Het zoeken is lastig, dat heb ik zelf ook gemerkt…
Maar ik heb een berichtje met je emailadres verstuurd!
Hoop dat je iets hoort:smile:

Ik wil heel graag naar Curacao, maar dat is helemaal lastig om iets te vinden. Er wonen daar maar zo weinig mensen, vergeleken met Australie of the USA.

Hoe die man aan mijn emailadres is gekomen weet ik niet. Maar ik heb op marktplaats een berichtje geplaatst en op een site voor opvoeders op Curacao. En verder gebruik ik de forums en zoek ik via google. Hij is me vast ergens tegen gekomen.

Ik heb ook nog hulp ter plaatse. Misschien dat ik op die manier wat meer kans maak. Mijn zus heeft een vriendin die van Curacao komt. Ze studeert hier in Nederland. Haar ouders wilden me helpen met zoeken naar een gezin. Ze hebben mijn berichtje rond gestuurd naar ouders op Curacao en a4tjes opgehangen in de supermarkt enzo… Ben benieuwd of daar wat uitkomt.

Succes met zoeken!!

Hoi iris en Hanneke,

Ik ben nieuw hier en zag jullie berichtjes staan.
Ik zou ook het liefst een jaartje gaan werken als aupair in de VS of op de Ned. Antillen.
Is het nog iets geworden Hanneke? Het klonk goed allemaal! :slight_smile:
Ik vroeg me verder af of jullie weten of het verstandig is om dit allemaal via een gastgezin zelf te regelen of via een bemiddelingsbureau/organisatie…
Ik hoorde dat het lastig is om een visum te krijgen voor de USA als je het niet via een organisatie regelt en dat je dan niemand hebt om op terug te vallen, mocht het niet bevallen bij je gastgezin…
Misschien weten jullie hier meer over?
En Iris, weet je of het gezin inmiddels is voorzien voor het geval het niets geworden is met Hanneke…?

Ik hoor het graag…
Groetjes Sandra

Hoi meiden,

Ik las net jullie berichtjes… even een tip.
Je kunt je bij au pair organisaties inschrijven, die regelen dan een gezin voor je. Je betaalt wel programma kosten, maar daar krijg je erg veel voor terug.

Als je zelf een gezin wil zoeken, dan kun je bijvoorbeeld aanmelden bij websites als greataupair.com. Via deze site heb ik mijn hostfamily gevonden! Alles gaat nu wel via een au pair organisatie, omdat dat voor de USA een stuk makkelijker is in verband met visum etc.

Succes!

Joyce
http://aupaircalifornia.wordpress.com/

Hoi Hanneke,

Als je als au pair wilt gaan werken in de VS moet je bewijs voor kunnen leggen dat je in kinderzorg gewerkt hebt (dus op een kinder dagverblijf e.d.)

Nu weet ik niet of en hoe dat gecontroleerd word, want zelf ben ik in Australië geweest als au pair.

Kijk even op deze site http://www.aupair-world.nl/index.php/visa/america-usa/

Op deze pagina staat informatie voor mensen die als au pair in de VS willen werken. Op dezelfde site kun je ook een eigen profiel aanmaken en met gastgezinnen in contact komen en het kost je helemaal niks! Het enige waar je voor kunt(!) betalen is de premium optie. Het enige verschil met de gratis service is dat je met de premium meteen telefoon nummers en email adressen e.d. kunt zien. Maar dat is helemaal niet nodig. Ik heb zelf die site gebruikt en ik ben er echt zo tevreden over! Daarom is dit ook DE site die ik als forumbeheerder hier aanraad.

De reden waarom het gratis is, is omdat er geen tussenpersonen zijn. Er staat wel een lijst van bemiddelingsbureau’s op (die zie je staan in een tekst in de bovenstaande link voor de VS). Misschien dat het beter is om daar gebruik van te maken, omdat het voor de VS heel anders is om daar te werken. Maar je kunt het natuurlijk altijd eerst zelf proberen en zo een hoop kosten uit te sparen.

Als je wilt en nog niet gedaan hebt, lees dan ook even hier http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609 Deze post heb ik aangemaakt speciaal voor mensen die als au pair gaan werken en daar geen ervaring mee hebben. Hier vind je allemaal tips en eventuele gevaren.

Als je nog vragen hebt, neem gerust contact met mij op! Daar ben ik forumbeheerder voor :slight_smile:

Succes en hou ons op de hoogte :wink:

Hoi Hoi,

Mijn naam is Linde en ik zal op 10 Oktober voor minstens 1 jaar naar de USA gaan om daar te gaan werken als au pair. Ik heb dit geregeld via activity international. Ik ben zeer tevreden over hoe zij dit allemaal mogelijk hebben gemaakt. Ik heb een dossier aan moeten leggen en vervolgens op interview bij de organisatie in Enschede geweest. Een paar weken geleden is mijn dossier rond gezonden naar families in de USA waarmee ik een aantal dingen gemeen heb. Er hebben verschillende families een reactie achtergelaten op het profiel dat je dan krijgt. Er was 1 familie waarmee het enorm klikte na een aantal skype sessies. Met deze familie heb ik dan ook gematched. Vervolgens kreeg ik een pakket met papieren met info over mijn visum aanvragen daar ben ik dan ook op dit moment mee bezig.

Ik hoop je een beetje geinformeerd te kunnen hebben!

Groetjes,
Linde