Wij zijn een Nederlandse familie uit Amsterdam die verhuizen naar de VS. We zijn daarom op zoek naar een Nederlandse au pair voor onze 2 lieve dochters van 1 en bijna 4. We zijn zelf erg reislustig en hebben veel zin om de VS uitgebreid te ontdekken en het is dan ook de bedoeling dat je mee gaat op deze reizen. We zijn verder een relaxte familie en het is belangrijk voor ons dat jij het ook naar je zin hebt. Alles wordt geregeld via de officiële kanalen en sinds wij in Norh Carolina gaan wonen is er misschien ook de mogelijkheid om een part time studie te gaan doen aan een van de universiteiten of college. We zoeken wel iemand met een rijbewijs. Heb je interesse of wil je meer informatie, bel me! 06-47 199 110.
Hoi Tascha
Ik ben juist opzoek naar een job in het buitenland en kwam per toeval op jou berichtje uit. Dit lijkt mij zeer intressant omdat we dezelfde taal spreken. graag zou ik er wat meer over te weten komen. Kunnen we misschien emails uitwisselen? Groetjes Dorien
Hallo Tascha,
Ik ben opzoek naar werk in het buitenland. Ik ben nu 22 jaar en werk als woonbegeleider. Ik zou er graag een tijd tussen uitgaan om de wereld te ontdekken en nieuw avontuur tegemoet te gaan.
Zelf hou ik ook veel van reizen, de combinatie van Au pair binnen een nederlands gezin in de VS spreekt mij enorm aan.
Ik hoor graag wat van jullie.
Met vriendelijke groet,
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een leuke uitdaging in het buitenland en dol op kinderen! Zijn jullie nog op zoek?
Liefs, Maxine
Hallo Maxine,
Bedankt voor je interesse. Wij hebben al iemand gevonden, ik zal de advertentie er meteen afhalen.
Veel succes met Heverlee zoektocht.
Vr Gr.,
Tascha
Ik zie dat er een au pair gevonden is. Dan ga ik deze sluiten, zodat andere mensen er niet meer op kunnen reageren. Kunnen er ook geen misverstanden ontstaan ![]()
Succes!
Groetjes
Nathalie