Als eerste zal ik mij even voorstellen; ik ben Marijke, (bijna) 24 jaar. Ik studeer momenteel in Amsterdam en ben hier bijna klaar mee. Na mijn studie wil ik ontzettend graag maar het buitenland om als au pair te werken voor zeker een jaar. (Vanaf augustus 2014)
In de loop der jaren heb ik al wat ervaring mogen op doen met kinderen. Ik heb in een kindertehuis mogen meehelpen, in de animatie gewerkt en een soort van naschoolse opvang waarbij er activiteiten werden georganiseerd om de kinderen van de straat te houden. Dit allemaal heb ik mogen doen in het buitenland.
Ik ben dan ook gek op andere culturen en reis graag. Vandaar mijn voorkeur om naar het buitenland te gaan na mijn studie.
Naast mijn studie ben ik erg ondernemend. Ik dans, houd van fotografie, tekenen en er lekker op uit gaan. Dit betekend ook dat ik graag dingen onderneem met de kinderen in plaats van ze voor de televisie zetten.
Ik heb een lichte voorkeur voor landen buiten Europa, maar een nieuwe uitdaging kun je overal aangaan dus twijfel niet om te reageren!
Wat leuk dat je op zoek gaat naar een gezin om als au pair aan de slag te gaan. Ik wil je graag als moderator wel even verwijzen naar de onderstaande post van mij, mocht je die nog niet gelezen hebben Je vindt hier een hele hoop informatie die je kunnen helpen wanneer je op zoek gaat naar een gastgezin.
Ik heb zelf als au pair in Australië gewerkt dus mocht je vragen hebben over au pair zijn, of bijv Australië als je daar naartoe zou willen of wil je hulp met het uitzoeken van dingen, geef me maar een gil en ik zal mijn uiterste best doen om je te helpen.