Als eerste zal ik mij even voorstellen; ik ben Marijke, (bijna) 24 jaar. Ik studeer momenteel in Amsterdam en ben hier bijna klaar mee. Na mijn studie wil ik ontzettend graag maar het buitenland om als au pair te werken voor zeker een jaar. (Vanaf augustus 2014)
In de loop der jaren heb ik al wat ervaring mogen op doen met kinderen. Ik heb in een kindertehuis mogen meehelpen, in de animatie gewerkt en een soort van naschoolse opvang waarbij er activiteiten werden georganiseerd om de kinderen van de straat te houden. Dit allemaal heb ik mogen doen in het buitenland.
Ik ben dan ook gek op andere culturen en reis graag. Vandaar mijn voorkeur om naar het buitenland te gaan na mijn studie.
Naast mijn studie ben ik erg ondernemend. Ik dans, houd van fotografie, tekenen en er lekker op uit gaan. Dit betekend ook dat ik graag dingen onderneem met de kinderen in plaats van ze voor de televisie zetten.
Ik heb een lichte voorkeur voor landen buiten Europa, maar een nieuwe uitdaging kun je overal aangaan dus twijfel niet om te reageren!
Wat leuk dat je op zoek gaat naar een gezin om als au pair aan de slag te gaan. Ik wil je graag als moderator wel even verwijzen naar de onderstaande post van mij, mocht je die nog niet gelezen hebben Je vindt hier een hele hoop informatie die je kunnen helpen wanneer je op zoek gaat naar een gastgezin.
Ik heb zelf als au pair in Australië gewerkt dus mocht je vragen hebben over au pair zijn, of bijv Australië als je daar naartoe zou willen of wil je hulp met het uitzoeken van dingen, geef me maar een gil en ik zal mijn uiterste best doen om je te helpen.
Ik ben Nederlander, getrouwd met een Uruguayaanse. Wij hebben 5 kinderen waarvan er een geboren is in Zwitserland, een ander in Argentinie en drie in Uruguay. De kinderen zijn 20, 14, 8, 7 en 1 jaar oud. Wij wonen in Montevideo en zijn op zoek naar een Nederlands sprekende au-pair die 's ochtend met onze dochter van 1 jaar speelt en Nederlands met haar spreekt. 's Middags vrij om Spaans te studeren of andere activiteiten. Behalve het opruimen van het speelgoed en het in orde houden van de baby kamer zijn er geen schoonmaak werkzaamheden want daar hebben we personeel voor in het huis. Ik heb zelf in Amsterdam gestudeerd en ben momenteel in Uruguay de honorair consul generaal voor Nederland. Ik ben benieuwd of dit misschien iets voor jouw is? Met vriendelijke groet, Rene Sonneveld
Bedankt voor het fantastische aanbod! Echter ben ik inmiddels ‘voorzien’ van een
ontzettend leuke familie.
Ik hoop dat jullie een leuke au pair vinden voor jullie gezin.