au-pair adres gezocht

Hoi familie,

Na veel uren achter de computer te hebben doorgebracht, uiteindelijk deze website gevonden.

Ik zal mij eerst even voorstellen; mijn naam is Kelly en ik ben alweer eenentwintig jaar woonachtig in een klein maar gezellig dorpje in het zuiden van Nederland. Op dit moment studeer ik buitenlandse zaken & talen op de Avans Hogeschool in 's-Hertogenbosch en verdiep ik mij graag in verschillende talen en culturen.

Ik heb voor mijn studie en werk vele maanden doorgebracht in het buitenland. Barcelona was de eerste stad op zeventien jarige leeftijd waar ik enkele maanden ben geweest om stage te lopen in een hotel en een Spaanse cursus te volgen. Omdat het avontuur goed was bevallen en het weer begon te kriebelen om een nieuwe stad te ontdekken ben ik het jaar daarop voor zes maanden naar Puente Genil geweest, een klein dorp in het zuiden van Spanje, om te helpen in een B&B.
Verder heb ik voor mijn werk, reisleiding voor jongeren, enkele maanden gewerkt als eindverantwoordelijke van een team in Frankrijk en Tunesië.

Ik ben een enthousiaste jonge vrouw die graag nieuwe culturen wil ontdekken, het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen en graag actief bezig is. Ik hou van organiseren, ik ben leergierig en wil graag beginnen als au pair in de zomer!

Of ik ervaring heb met kinderen? Mijn familie is gezegend met tientallen neefjes en nichtjes waar ik graag avonden doorbreng als oppas, en enkele jaren geleden heb ik vrijwilligerswerk gedaan op een school in Gambia.

Ik ben beschikbaar vanaf 01/07 tot eind augustus, graag zou ik ervaring opdoen als au-pair in het buitenland.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Kelly

Hallo Kelly

Wat leuk dat je op zoek gaat naar een gezin om als au pair aan de slag te gaan. Ik wil je graag als moderator wel even verwijzen naar de onderstaande post van mij, mocht je die nog niet gelezen hebben :slight_smile: Je vindt hier een hele hoop informatie die je kunnen helpen wanneer je op zoek gaat naar een gastgezin.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609

Ik heb zelf als au pair in Australië gewerkt dus mocht je vragen hebben over au pair zijn, of bijv Australië als je daar naartoe zou willen of wil je hulp met het uitzoeken van dingen, geef me maar een gil en ik zal mijn uiterste best doen om je te helpen.

Succes!

Groetjes
Nathalie