Hallo , ik ben alejandra lopez henarejos . Ik ben 22 jaar en woon in lommel (België ) .
Ik ben op mijn 18 de beginne reizen . Ik heb 5 maanden in Tenerife gewoond daar heb ik gewerkt in een hotel (restaurant ) en heb ik ook kinderanimatie gedaan .
Ik ben ook 2 maanden naar nieuw Zeeland geweest , daar heb ik op boerderijen gewerkt .
Ik ben al veel gaan babysitten en ben dol graag met kinderen bezig .
Daarom zou ik nu graag als au pair te werk gaan .
Ik ben een open en flexibel persoon .
Ik sta voor alle nieuwigheden open .
Ik spreek Nederlands , Engels en Spaans zeer goed . En Frans en Duits een klein beetje.
Ik ben beschikbaar van april 2016 maar is natuurlijk bespreekbaar .
Ik zou graag voor een heel jaar bij een gezin willen zijn .
Ben ik jou geschikte au pair ?
Dan kan u mijn altijd een pm sturen .
Of u kan mij vinden op Facebook .
Hallo Alejandra, wij zijn op zoek naar een au pair in Amstelveen voor onbepaalde tijd. Ik heb 2 zoontjes van 9 en 12 jaar. Ik werk in wisseldiensten hoofdzakelijk in de avond en nacht. Heb jij interesse? Dan zou ik graag kennis met je willen maken. Ik ben bereikbaar op email: hlchi18@msn.com. Groetjes HUalan
Beste Alejandra,
Ben je nog steeds op zoek naar een leuk gezin om als au-pair te komen?
Wij zijn zsm op zoek naar een gezellige, flexibele au pair voor onze twee jongens (5 en 2,5 jaar)
Periode van mei 2016 tot eind ongeveer oktober/begin november 2016.
Tweetalig gezin (NL/FR) in de Franse Dordogne (Le Bugue, klein dorpje bijna 3000 inwoners)
Ik hoor graag van je, annelies_rhee@hotmail.com
Tot mails,
Annelies
Ben je nog op zoek naar een gast gezin? Wij zijn per direct zoekende naar een au pair in Amsterdam.
Lijkt dit je wat stuur dan een berichtje naar anouk.neva@gmail.com
ik hoor graag van je. gr anouk