Spontane Au pair zoekt leuk gastgezin!

Lieve, spontane meid zoekt leuk gezin om als au pair aan de slag te kunnen. Ik ben een sociaal, erg geduldig, zorgzaam en vooral betrouwbare jonge meid van 18 jaar. Ik heb geruime ervaring met oppassen. Dit doe ik al vanaf mijn 13e met heel erg veel plezier. Nog steeds ben ik hier druk mee bezig, daarnaast heb ik een aantal jaren geleden (maatschappelijk) stage gelopen op een KDV bij mij in de buurt. Destijds heb ik op de groep geholpen bij kindjes van 0-2 jaar. Ik heb dan ook ervaring met kinderen in de leeftijd vanaf 3 maanden (met oppassen) t/m 12 jaar. Ik ben dol op kinderen en wil hier graag meer mee bezig zijn, vandaar dat ik graag aan de slag zou willen als au pair. Ik vind het leuk om dingen te ondernemen met de kinderen, met mooi weer lekker naar buiten (naar het strand, de speeltuin), met minder weer lekker spelletjes spelen, zwemmen, knutselen etc. Daarnaast ben ik zelf erg dol op bakken en koken. Huishoudelijke taken zouden voor mij geen enkel probleem zijn (dit is wat ik tijdens oppassen ook zo af en toe moet verrichten zoals boodschappen doen, stofzuigen, strijken etc.)

Ik ben opzoek naar een gezin waar ik niet gezien word als au pair maar mee mee draai in het gezin als grote zus. Mijn voorkeur gaat uit naar maximaal 3 kinderen. Het liefst in de categorie van 0 t/m 6 jaar. Maar ik heb ervaring t/m 12 dus dat is ook geen enkele probleem, maar mijn voorkeur gaat uit naar wat jongere kinderen omdat ik dat toch leuker vind om mee te werken.

Het lijkt mij een super leuke ervaring om aan de slag te mogen gaan als au pair in het buitenland, maar ook in Nederland zou ik graag aan de slag gaan.

Ik ben beschikbaar vanaf januari 2016 voor minimaal een half jaar.

Spreekt dit je aan of wil je meer over mij te weten komen/ heb je vragen stuur me gerust een berichtje

Hoi levensgenieter,
Lijkt je Zwitserland wel wat? We hebben twee jongens van 3 en 5 jaar en zoeken een au pair vanaf januari 2016 of later, voor 6-12 maanden. Taalkursus Duits word door ons betaald!
Groetjes
Sunneschyn

Zin in een paar maanden in de Franse Dordogne ??
Wij zoeken een enthousiaste, gezellige au-pair die op onze twee jongens van 2,5 en 5 jaar wil passen.
Wij zijn een tweetalig gezin (NL-FR) woonachtig in Le Bugue (dorpje met 3.000 inwoners) met ons eigen Hotel-Restaurant.
Kost en inwoning, zakgeld, en een gezellige tijd.
Flexibel ingesteld en vind je het leuk om met kinderen om te gaan, stuur me dan snel een mail met een beschrijving van jezelf, een foto en natuurlijk je beschikbare periode naar : annelies_rhee@hotmail.com

Hallo Annelies zoekt u nog een au pair ?