ik ben weer met spoed op zoek naar een leuke lieve gast gezin,
het was bijna zo ver maar helaas om privé omstandigheden heeft de gast gezin moeten afzeggen.
voor meer informatie kunt u mij een bericht sturen ik hoop nog snel iets te kunnen vinden.
Ik ben een actieve jonge dame van 20 jaar hou er van om bezig te zijn.
Hi there, we are a happy & easygoing family (speaking dutch, french and my husband, oldest son and I can speak English) living nearby Paris (20 min by RER) in the area of the Lycée International of Saint-Germain-En -Laye.
We would like to welcome an open minded and positive au pair in our family. We can offer the au-pair a separate room & bathroom (free Wifi Acces), a house with a garden and a splendid forest and neighborhood + the possibility to study languages and or french culture. During weekends the au pair will be able to discover Paris or take part to our outdoor activities.
The Au pair’s job:
Since we’re both working, we’re URGENTLY looking for an au pair to take care of the children after school between 16h15 & 19h15 and school holidays. Helping their homework, giving a snack & easy but healthy evening dinner, driving to after school activities, light household work (we have a femme de ménage).
We want our Au pair to start August 26, 2012
Number of children: 3
Age(s) of children: 12,10,8
Housework required of Au pair: Light, we have already a “femme de ménage”
Language(s) we speak: Flemish, French, Englisch if needed
The aupair will be required to drive: Yes
We smoke: No
Hi, wij en de kinderen spreken NL en Frans en indien gewenst kunnen we ook Engels spreken met de au-pair. Een beetje kennis Frans is echter echt nodig om hen te kunnen helpen met hun huiswerk. Ik denk dus idd dat er niet echt een match is…
Toch bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,
Sofia
wij zijn op zoek naar een inwonend au-pair met rijbewijs (Loosdrecht nabij Hilversum). Zou je mij willen bellen om e.e.a. nader te bespreken? (Tijdens kantooruren : 035 6236000, vraag naar Gerdine svp)
Wij zoeken een Au pair voor 2 kinderen die overdag naar school gaan. Au pair heeft een eigen huis te beschikking met alles erop en eraan!! Veel vrije tijd voor studie of bijbaantje. Neem gerust contact op: vriezen@telfort.nl:dag:
Hallo!!
Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een gezin, maar ik ben op dit moment au pair bij een nederlands gezin in Brussel. De kinderen zijn 7,9 en 11. De familie is erg leuk, lieve kinderen en een superleuke moeder, maar ik heb erg veel last van heimwee en ga dus terug naar huis. Dus de familie heeft een nieuwe au pair nodig. Zo snel mogelijk! Je hoeft niet schoon te maken, alleen soms te koken. Het huis is dicht bij het centrum van de stad, op tien minuten fietsafstand.
Je kan me mailen op mereldek@hotmail.com.
Ik hoop snel wat van je te horen!
Groetjes Merel
Hallo !
Zoek je nog een gezin ? Ik ken een gezin - moeder is nederlandse en kinderen spreken ook Nederlands - in Zuid-Spanje dat een Au Pair zoekt vanaf nu voor ongeveer 6-7 maanden. Iets voor jou ? Stuur me een berichtje : marion.van.overveld@gmail.com
We zitten ook op facebook, daar zijn ook vele foto’s van de kinderen, de omgeving waar we wonen, onze vakanties ook met de au apir en het huisje van de au pair… en nog veel meer.
doe een vriendschaps verzoek en kijk eens rustig rond!!