Per direct au pair gezocht in Nederland

Hallo!

Wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe au pair. De au pair die wij hebben vertrekt binnenkort. We vinden het heerlijk een au pair in huis te hebben die ons helpt met het verzorgen van de kinderen en het huishouden.
We hebben twee ontzettend leuke, lieve kindjes. Een jongen van 3,5 en een meisje van 5.
Wij vinden het belangrijk een au pair te hebben die het leuk vind de kinderen te entertainen, ze dingen te leren en met ze naar buiten gaat. Ook moet ze verzorgend, lief en zelfstandig zijn. Daarnaast willen we dat de au pair wat huishoudelijke taken op zich neemt.
Uiteraard is onze nieuwe au pair onderdeel van het gezin, mag mee met uitjes of bezoekjes indien zij dit wilt, eet mee en houdt van gezelligheid.

Wij wonen in Koog aan de Zaan, Noord Holland, op loopafstand van de Zaanse Schans, het NS station, de school van de kinderen en de Albert Heijn. De bushalte ligt tegenover ons huis. Bij ons heb je een eigen kamer met bed, bank, salontafel, bureau, kledingkast en televisie. Aangrezend aan je kamer is een badkamer die je kan gebruiken.

Lijkt het jou leuk om onze nieuwe au pair te worden?
Neem dan snel contact op zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen.

Groet,
Marjolein

Hallo,
Ik ben Rosanne en 27 jaar. IK zou graag ergens aan de slag willen als au pair in Nederland.
Ik kan zelfstandig werken en vindt het niet erg om ook huishoudelijke taken te doen.
Daarnaast ben ik gek op kinderen! Ik ben verzorgend en lief, en streng als het moet.
Ik vindt het leuk om dingen met kinderen te ondernemen en dingen te leren. Ik zou graag kennis willen maken met juli.

Groet,
Rosanne van der Zwet
rosannevanderzwet@live.nl

Hallo Marjolein,

Ik zie dat het een oud bericht is, maar ik vroeg me af of jullie nog iemand nodig zijn. Ik ben namelijk geïnteresseerd!
Ik hoor graag van u.

Groet,
Melissa Hendriks