Wij zijn een jong gezin in Bilthoven en zijn op zoek naar een Nederlands sprekende au pair of nanny.
We zoeken iemand die lief en verantwoordelijk is en het leuk vindt te zorgen voor onze dreumes en onze peuter.
Het zou een pre zijn als je ook bereid bent licht huishoudelijk werk te doen (opruimen en koken).
Hallo Bart! Ik ben erg geïnteresseerd in je vacature. Ik woon zelf in Westervoort, dit is een dorpje dichtbij Arnhem. Ik vind het geen probleem om licht huishoudelijk werk te doen en ik heb affiniteit met kinderen. Ik vind het omgaan met kinderen erg leuk en heb hier ook enige ervaring in door mijn opleiding en eerdere oppasadressen. Vanaf juli heb ik een tussenjaar waarin ik volledig beschikbaar ben als au-pair of nanny. Ik heb een groot verantwoordingsgevoel en ben enthousiast in het werk wat ik doe/ wil gaan doen. Voor wanneer zoeken jullie een au-pair en voor welke dagen?Mocht je nog meer over mij te weten komen dan kun je mij altijd een berichtje sturen. Op mijn profiel staat tevens nog wat meer informatie. Ik hoop graag iets van jullie te horen!
Puck
Bent u nog steeds op zoek naar een su pair? Ik ben Marjan en ben 27 jaar. Heb Veel ervaring met kinderen. Ben 2 jaar gastouder geweest en au pair in ierland.
Ik hoor graag van of u nog op zoek bent naar een lieve au pair.