Ik ben op zoek naar een inwonende nanny/au pair (man of vrouw), die vanaf zo spoedig mogelijk (morgen?) tot half/eind october ons wil komen wonen en werken.
Werkzaamheden bestaan uit in de ochtend zorgen dat de kinderen (jongen 15 en meisje 14) gezond ontbijten en naar school gaan, vanaf 18 uur zorgen voor het gezonde avondeten, opruimen en zorgen dat de kinderen huiswerk maken en op tijd (22 uur) in bed zijn.
Dit werk is van zondagavond tot vrijdagochtend. Verdienste: kost, inwoning en zakgeld 300 euro per maand.
Optioneel kan je overdag en in het weekend werken in onze italiaanse beachclub (wordt per uur betaald).
Als alle partijen het als prettig ervaren is er een mogelijkheid om in 2016 van maart/april tot october weer te komen.
Mijn naam is Martin, ik ben 20 jaar oud en ik heb belangstelling voor uw vacature. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en ik heb ervaring met de taken in een huishouden, zoals koken, de was doen en boodschappen doen. In de taakomschrijving lees ik dat het gaat om twee kinderen die naar de middelbare school gaan. Zelf heb ik een HAVO-diploma met een Natuur en Techniek profiel, (natuurkunde en wiskunde B).
U kunt mij bereiken via mijn e-mail Marherdirk@gmail.com.
Is er een moderator/moderatrice die nog maar eens zegt dat e-mailadressen niet in het open deel van het forum mogen worden geplaatst? Tenzij het een verkapte oproep tot spammen is natuurlijk. Dus: emailadressen in privé berichten!
Ik zag dat u een au pair zocht. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze baan en hoop dus ook dat hij nog vrij is!
Ik zal mezelf even kort voorstellen: ik ben Melissa Hendriks en ik ben 20 jaar (29-06-1995). Ik heb afgelopen jaar mijn diploma Onderwijsassistent niveau 4 behaald. Doordat ik verschillende stages heb gelopen, heb ik de nodige ervaringen opgedaan met kinderen. Ook pas ik al ongeveer 6 jaar op.
Als u verdere vragen heeft kunt u mij altijd mailen naar: mhjhendriks1995@gmail.com
Ik hoor graag van u!
Leuk dat je reageert op mijn (oude!) vacature. Weet niet hoe ik 'm weg moet halen…vandaar dat ie er nog steeds staat.
Maar…het komt goed uit…ben ook dit jaar weer op zoek naar hulp!
Vorig jaar hebben wij de situatie in het gezin opgelost met 2 dames via room-in-return en dat was heel erg prettig. Eigenlijk zoek in nu ook weer zoiets…Bij ons in huis heb je nl. alleen 's ochtends een uurtje wat te doen (maandag tot en met vrijdag) en in de avond een paar uurtjes (maandag tot en met donderdag). Van 8 tot 17/18 ben je vrij…dus dit is prima te combineren met een baan of een studie. Te weinig voor een aupair of nanny.
Daarnaast bieden wij je de mogelijkheid om in onze strandtent te werken (all round). Deze job is volledig weersafhankelijk en zal een oproepbaan zijn.
Op zondagen, zomerse dagen en op verzoek wil ik kinderopvang gaan aanbieden…leuk voor jou om op te starten misschien?
Mocht je toevallig watersport als hobby hebben…top…we zoeken nl. nog een instructeur voor SUP, golfsurfen en kitesurfen…
Dit klinkt erg goed, maar er is alleen één nadeel voor mij … Als ik bij jullie kom, heb ik geen vast inkomen en dus ook geen geld.
Het lijkt me super om bij jullie in de strandtent te werken en om een kinderopvang op te starten, maar zoals ik al zei: ik heb dan geen zekerheid voor een vast inkomen en kan natuurlijk niet zonder geld. Misschien heeft u nog ideeën hoe we dit kunnen oplossen? …