Hi, my name is Katie and I’m a 20 year old Dutch girl. I absolutely love traveling. I’ve been an au-pair for 3 years and I’ve lived in Spain, Bonaire and Australia. I’ve worked as an au-pair for 6 months in Australia and went traveling all around the country for 2 years. I think being an au-pair gives me the great opportunity to visit a new place, meet new people and learn about their culture. I just got back in the Netherlands after an amazing time in Australia. Ready for a new adventure, looking for a new family.
I’m a very patient, easy going girl. I’m creative and I will always find something to do. I would like to find an easy going family too, so no any strict schedules. I don’t mind making a mess, I like having fun.
Beste Katie,
Ben je nog op zoek naar een leuk gezin?
Wij zoeken met spoed een gezellige flexibele oppas au pair voor onze twee jongens in de Franse Dordogne.
Mooi weer, gezelligheid, Franse cultuur, zwembad, en 2 lieve jochies.
Periode voor ongeveer twee maanden vanaf (nu) zo spoedig mogelijk.
Lijkt het je wat? stuur me snel een bericht per mail naar annelies_rhee(@)hotmail.com met een beschrijving van jezelf en foto. Ik stuur je vervolgens meer informatie.
Ben benieuwd en hoop van je te horen.
Groetjes
Annelies, Thomas, Maxime en Antoine
Wij zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen in de huishouding en met onze kinderen. Ik ben woonachtig in Guadalajara, Mexico sinds 15 jaar. Mijn vrouw is Mexicaanse en heb 2 kinderen van 8 en 10 jaar oud.
Ik heb hier mijn eigen taalschool en bied dan ook gratis spaanse lessen aan en gratis verblijf in een van onze studentenhuizen. Hier heb je je eigen privé kamer en deel je de badkamer met overige studenten indien die er zijn.
Wij verwachten van een au pair dat zij helpt met het huis schoon en op orde te houden en helpt met huiswerk voor onze kinderen en ook nederlands spreekt met onze kinderen. Ik spreek normaal nederlands met ze en ze verstaan al aardig wat maar hun antwoorden zijn altijd in het Spaans.
Je kunt meer informatie vinden over mijn taalschool op mijn website www.glc.com.mx en je kunt me altijd via whatsapp bellen of schrijven op nummer +5213310527387