hallo
Ik ben 24 wordt binnen enkele maanden 25 en zoek dus een nieuw gastgezin. Momenteel werk ik in Ierland voor een familie met 3 meisjes (pas geboren, 2 en 5). Ik heb geen voorkeur land. In plaats van te backpacken doe ik het zo. Dit wil niet zeggen dat ik geen interesse in kinderen heb. Voor ik als au pair begon was ik busbegeleidster voor mentaal of fysiek gehandicapte kinderen.
Dus zoek je een sociale, sympathieke en ondernemende au pair waar je kinderen een leuke tijd mee beleven en zich veilig voelen aarzel dan niet om mij te contacteren.
Goedemorgen,
wij zijn op zoek naar een inwonend au-pair met rijbewijs (Loosdrecht nabij Hilversum). Zou je mij willen bellen om e.e.a. nader te bespreken? (tijdens kantooruren : 035-6236000, vraag naar Gerdine svp)
Wacht je reactie graag af,
met vriendelijke groet,
Gerdine
Hallo,
Wij zoeken een Au pair voor 2 kinderen die overdag naar school gaan. Au pair heeft een eigen huis te beschikking met alles erop en eraan!! Veel vrije tijd voor studie of bijbaantje. Neem gerust contact op: vriezen@telfort.nl :dag:
helaas heb ik voor dit jaar al een gezin gevonden.
ik lees dat je al een gastgezin gevonden hebt. Dan sluit ik nu dit topic zodat mensen niet meer kunnen reageren. Succes!