Au pair gezocht voor nederlands gezin in Zuid Frankrijk

Wij zijn op zoek naar een au pair die vanaf 10 april t/m september bij ons wil komen wonen om te helpen met onze 3 jarige dochter en de nieuwe baby die begin juni komt. We willen graag iemand die een rijbewijs heeft. Onze dochter gaat tot eind juni 4 dagen per week naar de creche en is in juli en augustus thuis.
Wij zijn op zoek naar een gezellige , sportieve, ondernemende en zelfstandige meid. Mail ons je CV of als je vragen hebt: dutchaupair@hotmail.com:
vak02:

Hoi Dutchaupair,

Bij deze wil ik jullie even zeggen dat als jullie vragen hebben of problemen, dat je mij altijd kunt contacteren.

Mag ik jullie verder ook even doorverwijzen naar een andere post van mij (mocht je die nog niet gelezen hebben) http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609

Dit is voornamelijk een post voor (aankomende) au pairs maar ook voor jullie zal er informatie instaan die jullie kunnen interesseren. Verder vind je er ook een betrouwbare website waar jullie ook kunnen kijken voor een au pair, mochten jullie hier niemand kunnen vinden. Het is een veilige site (zie de uitleg erover in de post) en ik heb hem zelf gebruikt om een gastgezin te vinden in Australie.

Laat me even weten of jullie er wat aan hebben en als er vragen zijn dan sta ik tot jullie beschikking. Veel succes met zoeken en alvast proficiat met de aankomende kleine spruit :wink:

Groetjes

dank je nathalie , heb je tips gelezen en inderdaad goed om dat even te doen!
Voor ons is het de eerste keer dat wij met een au pair gaan werken, maar na zoveel goede berichten gehoord en gelezen te hebben kijken we er heel erg naar uit!

Zijn jullie ook op zoek naar een au-pair voor aankomende zomer?
Ik wil graag werken als au-pair maar ik ben net begonnen aan
mijn studie leraar basisonderwijs en ben dus alleen in de zomervakantie beschikbaar.

Liefs Tine

Hallo tine, wij willen aankomende Zomer ook graag een au pair. Kun Jij je cv sturen naar rndzeelenberg@hotmail.com. Groetjes renate

Hallo.
In juni studeer ik af als pedagogische medewerkster.
Ik heb veel stage en oppas ervaring!
Het lijkt me erg leuk om in de zomer (2013), naar jullie toe te komen.
Ik ben erg ondernemend en houd ervan om activiteiten te doen.
Zou ik mijn CV naar jullie toe mogen sturen?
groetjes lynn