au-pair apr-okt 2012 aan Comomeer gezocht

Hoi,
wij zijn een gezin (vader, moeder, dochter 2.5) werkzaam in de toeristenbranche. Eind maart 2012 verwachten wij een kindje en vooral voor de zaterdagen hebben wij hulp nodig.
Wij wonen direct aan het meer, de natuur is schitterend en er is vooral voor sportievelingen een hoop te ondernemen. Wij zoeken een meisje tussen de 20-25 die onze dochter naar school kan brengen + ophalen, lichte hh werk wil doen en het is handig als je een rijbewijs hebt maar niet noodzakelijk. Wij spreken NL thuis en ook het merendeel van onze gasten komt uit Nederland. Wij bieden eten-drinken en slaapkamer-badkamer met eigen opgang. Wil je meer weten over ons, dagindeling, mogelijkheden en betaling, stuur ons dan even een mail.
[EMAIL=“hmeerveld@gmail.com”]hmeerveld@gmail.com of [EMAIL=“villaggio.solemio@tin.it”]villaggio.solemio@tin.it
we kijken uit naar jullie reacties!

Al voldoe ik niet aan de criteria: 20-25 jaar. Ik ben namelijk 18 jaar en ben ik alleen de maanden juli en augustus beschikbaar. Denk ik dat ik wel geschikt ben… Ik hoop een reactie te horen en eventueel meer informatie als u toch interesse in mij hebt als au pair. Graag naar x_linda123@hotmail.com
Zo niet, dan heel veel succes met het vinden van iemand!
Met vriendelijke groet,
Linda van den Berg

Hoi Linda,

bedankt voor je reactie. Wij hebben begin maart een gesprek met iemand die al eerder kan beginnen maar ik hou je nog even in gedachten en laat je de 2e week van maart meer weten.
Groetjes Hester

Hallo,

Zoeken jullie nog een au pair voor in de zomer van 2013?
Jullie advertentie spreekt mij erg aan (hoewel ik nog maar 17 ben),
ik ben maar 5 weken beschikbaar, ik weet dat dit een korte tijd is maar ik dacht
misschien is er een kansje.

Veel liefs,
Tine

Beste Tine,
we zijn reeds in gesprek met 2 andere meiden en een rijbewijs is bij ons zeer gewenst vanwege de kinderen en eventueel je eigen vermaak. Hopelijk vind je een leuk gezin deze zomer!
groetjes Hester