Met Spoed Au-pair gezocht op Aruba en feb/maart New York

Goedemiddag,

Ik ben met spoed op zoek naar een lieve ervaren Au-pair (vanaf 18 jaar) die de zorg op haar wil nemen voor mijn grote baby op het moment dat ik aan het werk ben (manager Hotel firma)

Reageren kan je op mijn oproepje,hetzij hieronder of via een priveberichtje hier op wereldwijzer!
Kim de Wilde

Hallo,

Ik ben zeer geïnteresseerd om op uw kind te gaan passen,
Je kan me altijd een priveberichtje sturen!

Hoi mamakim en duygu,

Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren, dit i.v.m. Spambots/Spiders/Crawlers die data en email adressen verzamelen voor vervelende doeleinden. Contactgegevens kan men het beste uitwisselen door elkaar een Privé-Bericht te sturen.

Je kunt het beste contact met iemand opnemen en privé gegevens uitwisselen via privé berichten naar elkaar te versturen. Hoe doe je dit? Mocht je interesse in iemand hebben en contact met die gene op willen nemen klik dan op zijn of haar profiel naam die bij hun geplaatste posts of reactie staat om zo op die persoon zijn of haar profiel terecht te komen. Eenmaal daar kun je naar eventuele informatie over die persoon aan de linker kant van hun profiel enige opties zien, waaronder de optie ‘Privé-bericht sturen’. Klik hier op en vervolgens zul je in het volgende scherm persoonlijke contact kunnen leggen met deze persoon.

Met vriendlijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.

1

Hallo,

Graag zou ik wat meer informatie willen ontvangen. Om hoeveel maanden gaat het en waar? Ik heb heel veel ervaring met kids en lijkt het mij een leuke avontuur om werken en reizen te combineren

Groetjes priya

als je nog iemand zoekt hoor ik dat graag.

Hallo, zoekt u nog iemand? ik studeer in december af als pedagogisch medewerker en het lijkt me dan super leuk om als au pair te werken in het buitenland!

Hallo,

Ik ben Amy, 18 jaar, momenteel heb ik een tussenjaar. Het lijkt me geweldig om ervaring op te doen in het buitenland. Ik ben zorgzaam, creatief, harde werkster en spontaan. De beste manier om ervaring op te doen in het buitenland lijkt mij door au pair te zijn. Ik heb al wat jaren ervaring in oppassen en doe dit met groot plezier! Ik heb ook een tijdje op mezelf gewoond, dus ik weet ook hoe het is om een huishouden te runnen.

Ik hoor het heel graag!
Groetjes,

Amy

Bestie Kim,

Ik ben erg geïnteresseerd in uw oproep, bent u nog steeds opzoek naar een au pair? Momenteel werk ik nog op een kinderdagverblijf in Utrecht (Nederland) en heb ik een sollicitatie lopen op Curaçao. Nu kwam ik per toeval uw advertentie tegen en dacht ik ; dit is waar ik naar zoek! Een mooie ervaring en een toevoeging aan mijn cv. Ik heb veel kennis van kinderen en heb met verschillende doelgroepen gewerkt. Voor meer informatie kunnen we mailen.

Ik hoop graag van u te horen

Met vriendelijke groet,
Nikita

Beste Kim de Wilde,

Ik als lieve Nanny zou graag de zorg van je dochter op mij willen nemen op momenten dat je aan het werk bent. Mocht je interesse hebben in mijn diensten dan zie ik dat graag tegemoet in een privé bericht. Graag ontvang ik dan ook meer informatie over wat er van mij wordt verwacht.

Met vriendelijke groet,

Soraya

Hi

Zie nu pas je mail. Ben nog op zoek hoor je kan me mailen op: mamakim3210@gmail.com

• Updated - - -

Hi

Zie nu pas je mail. Ben nog op zoek hoor je kan me mailen op: mamakim3210@gmail.com

• Updated - - -

Hi

• Updated - - -

Hi