hey, Mijn naam is Debora, 26 jaar, leerkracht basisonderwijs en au-pair. Momenteel zit ik in India als au-pair, vanaf 1 nov ben ik opzoek naar een nieuw adresje.
Ik ben opzoek naar een gezin met kinderen van 0 tot 12 jaar.
Ik zou minimaal 3 maanden willen blijven, maximaal in overleg.
Voor meer informatie graag een berichtje sturen zodat we verder in contact kunnen komen.
Groetjes Debora
Hi Debora,
ik ben op dit moment au pair bij een lief gezin in Brussel, Belgie. Allee heb ik erg veel last van heimwee en wil ik graag naar huis. De kinderen zijn schatjes, 7,9 en 11 maar al wel wat ouder dus. Ik ben zelf achttien en dus wat jong. De familie is op zoek naar een au pair die iets ouder is en met wat meer ervaring. De kinderen zijn nederlands maar spreken eigenlijk beter frans, aangezien ze naar een franse school gaan. Het huis is dicht bij het centrum van Brussel, op zo’n tien minuten fietsen. Ik hoop snel wat van je te horen! Je kan mij mailen: mereldek@hotmail.com
Groet Merel
hi, Bedankt voor je reactie. Ik heb er voor gekozen om naar australie te gaan en zit nu bij een erg lief gezin. Ik hoop dat het je lukt om een nieuwe lieve au-pair te vinden voor het gezin. Op au-pairworld.com kan de familie een acount maken en op die manier snel een leuke au-pair vinden. Jammer dat het voor jou toch niet zo bevalt.
Good Luck!
Debora