Aupair gezocht voor Zuid Italie

Wij, een Nederlands/Italiaans gezin met twee jonge kinderen (meisje 1,5jr, jongen 3 mnd) zijn op zoek naar een lieve, betrouwbare Nederlands sprekende aupair die enige ervaring heeft met kinderen. Wij wonen in Salerno, Zuid Italie, en hebben een kamer met balkon, televisie en computer met internet beschikbaar, met evt. een eigen badkamer.

Het werk bestaat voornamelijk uit ondersteuning in de verzorging van de kinderen, maar ook mee naar het park, in de zomer naar het strand of boodschappen doen. Tevens licht huishoudelijk werk zoals stofzuigen, strijken en een keertje koken. Ongeveer eens per twee weken zouden wij graag de avond weg gaan.

Meer informatie, vergoeding en uren in overleg.

Met vriendelijke groet,

Lieke

Mag ik vragen om welke periode het gaat? En dan vooral vanaf wanneer?

Liefst zo snel mogelijk, onze huidige aupair is 6 maar voor het laatst. We zijn al den tijdje op zoek maar hebben helaas nog niemand kunnen vinden. :slight_smile:

Bij voorkeur hebben we graag iemand minstens 9 maanden in huis, maar liever nog langer, mocht het van beide kanten klikken.

Ah okay! Ik ben pas vanaf augustus (op z’n vroegst eind juli) beschikbaar dus dat gaat dan helaas niet. Hopelijk vinden jullie snel iemand!

Beste Lieke,

Uw oproep spreekt mij erg aan.
Ik ben een ervaren au pair in Nederland.
Vorig jaar ben ik in Italië geweest en ben ik verliefd geworden op het land.
Graag zou ik met u in contact komen voor meer informatie.

Vriendelijke groet,

Kim Kuijten

Kim, ik heb je een privé bericht gestuurd!

Hallo familie!!

Wat een leuke oproep! Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Cindy Verweij 22(in maart 23) jaar en woon in Zoetermeer (omstreeks den haag). Ik doe momenteel de opleiding pedagogisch medewerker (kinderopvang) en ben daarmee klaar in mei. Ik loop nu al drie jaar stage op verschillende groepen, ik heb stage gelopen met de leeftijd van 6 weken tot 13 jaar. Ik ben ook in het bezig van een VOG (verklaring omtrent goed gedrag) In Nederland is er weinig tot geen werk in de kinderopvang en dat is voor mij een teken dat ik het wat avontuurlijker moet gaan opzoeken, de wereld ontdekken en kinderen verzorgen, mijn grote droom. Ik heb nu bijna 4 jaar mijn rijbewijs en rook niet, ik heb ook nog nooit gerookt en ben dat ook niet van plan smiling smiley Zelf heb ik geen kinderen maar wel hele leuke kleine nichtjes waar ik veel op pas, ik heb momenteel ook 6 oppasadressen met de leeftijd van 3 tot 12 jaar oud. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om nieuwe dingen te ontdekken, te sporten of lekker een filmpje te kijken en natuurlijk van shoppen, welke vrouw houdt daar nu niet van, haha. Hebben jullie nog vragen aan mij, zouden jullie nog wat van mij willen weten? Dan kan je natuurlijk mailen!

Ik hoop van jullie te horen!

Liefs,
Cindy
(Email: cindyverweij@live.nl)

Cindy, ik heb je gemaild!

Hallo Lieke

Bent u toevallig nu ook op zoek naar een au pair? Ik hoor graag van u.

u kunt me mailen via
marjandegroot6@hotmail.com

Beste Familie,

Jullie advertentie spreek mij erg aan! Zijn jullie nog steeds opzoek naar een au pair?
Ik zou per direct kunnen. Ik hoop op een positieve reactie.

Vriendelijke groet,

Marijke

annamarijkedeboer@live.nl

Hallo Lieke,
Uw advertentie spreekt me erg aan, daarom dat ik me ook even aan u voorstel.

Mijn naam is Rachelle Ummels en ik ben 19 jaar. Ik woon in maastricht bij mijn moeder. Ik ben over 3 weken afgestudeert als Pedagogisch medewerker. Ik heb 3 hele leuke stagen jaren gehad met verschillende leeftijden. Ik ben dan ook goed met kinderen van alle leeftijden. Ik vind het heerlijk om met de kinderen activiteiten te doen maar ook om lekker mee te knuffelen! Verder hebbik ook nog genoeg kleine neefjes en nichtjes waar ik opgepast heb, en nog steeds doe! Nu ik klaar ben met school, wil ik graag ervaring opdoen in het buitenland. Ik zou in principe per juli beschikbaar zijn. Maar heb wel nog een vakantie geboekt in augustus. Dus eind augustus ben ik volledig beschikbaar.

Groetjes,

Rachelle

Hallo,

Ik zal me even voorstellen,
Mijn naam is Macy Van Santvoort (20 jaar)
Ik heb gewerkt als Animator bij De Speelpleinwerking met kinderen van 4 tot 16j.
Ook ben ik met veel plezier vrijwillig mee gegaan met Intersoc werk-vakantie’s.
Ik heb gewerkt met babys, dreumes, peuters en basisschool kinderen.
Ik wil nu graag een tussen jaar nemen om meer van de wereld te ontdekken en mijn engels wat bij te leren.
Au pair leek me een goed idee omdat ik het heerlijk vind om met kinderen te werken en ze te zien ontwikkelen en opgroeien.
Om hier een deel van uit te maken vind ik erg belangrijk.
Ik ben zelf erg creatief (knutselen, schilderen tekenen) ik hou van sporten en activiteiten doen, maar vind het ook heerlijk om een boek te lezen.
Ik hou van aanpakken en ben zelfstandig in taken uitvoeren.
Ik ben vanaf 1 september beschikbaar voor een half jaar.

Ik hoor graag van jullie,

Groetjes,

Macy

Hoi Lieke,

Jou advertentie spreekt mij onwijs aan. Per 1 januari waren ben ik beschikbaar om onbepaalde tijd te blijven.
Heb de opleiding verzorgende IG gedaan en ben afgestuurd. Ook heb ik me gespecialiceerd ik de kraamzorg, dus met kinderen omgaan vind ik onwijs leuk.
Het lijkt mij een onwijs mooie uitdaging om jullie hierbij te kunnen ondersteunen.

Ik hoor graag van jullie

Met vriendelijke Groet,
Iris Dol

iris.dol@hotmail.com

Hallo,

Ik ben Amy, 18 jaar, momenteel heb ik een tussenjaar. Het lijkt me geweldig om ervaring op te doen in het buitenland. Ik ben zorgzaam, creatief, harde werkster en spontaan. De beste manier om ervaring op te doen in het buitenland lijkt mij door au pair te zijn. Ik heb al wat jaren ervaring in oppassen en doe dit met groot plezier! Ik heb ook een tijdje op mezelf gewoond, dus ik weet ook hoe het is om een huishouden te runnen.

Ik hoor het heel graag!
Groetjes,

Amy

Hallo, mijn naam is ook Lieke en ik ben erg geïnteresseerd! Ik heb veel ervaring met kinderen. Ik heb veel oppaswerk gedaan, maar ook een studie in het onderwijs afgerond. Ik hoor graag of jullie nog steeds op zoek zijn? Liefs

Hallo Lieke,

Mijn naam is Elrieke van Hunen en ik woon in een klein dorpje in Friesland. Ik las vanmorgen jullie oproep van twee jaar geleden en ik vroeg me af of jullie voor de tweede helft van dit jaar nog een au-pair zoeken.

Ik wil graag meer over mijzelf, mijn ervaring en motivatie vertellen. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, dan hoor ik dat graag.
Mijn e-mailadres is: elriekevanhunen@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Elrieke van Hunen

Hallo Lieke,
Zijn jullie al voorzien?

Beste Lieke,

Ik ben Eline en ik ben 23 jaar, ik woon in Nederland en ben 3e jaars studente. Ik ben vanaf augustus opzoek naar een leuk gezin in het buitenland die een au pair zoeken. Ik sta er ook voor open om huishoudelijk werk te doen. Ik pas al op zolang ik me kan herinneren op verschillende leeftijden. in 2012 ben ik skiles gaan geven in Oostenrijk aan de jongste kindjes en mocht soms werken in de dagopvang waar de kindjes ook 0 tot 3 waren.
Ik zoek een gezin die me kan gebruiken van augustus tot en met januari als het klikt.

Ik vroeg me af hoeveel uur in de week ik echt mag werken als ik bij jullie zou komen.

mochten jullie geïnteresseerd zijn: eline_van_zuijlen@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Eline

Geachte familie,

Mijn naam is Lorraine Jansen en heb een leeftijd van 21 jaar. Ik woon in Brunssum, een klein plaatsje in Limburg.
Met heel veel enthousiasme wil ik reageren op de openstaande vacature van 17 maart 2016.
Ik hoop dan ook dat deze nog niet vervuld is.

Momenteel ben ik werkzaam bij een supermarkt als kassière, dit werk bevalt mij prima, lekker de hele dag onder de mensen.
Maar nu is er een tijd gekomen dat ik opzoek ben naar iets anders, mij lijkt het fantastisch op andere ervaringen op te doen en verantwoordelijkheden te nemen.
Vandaar dat ik op deze vacature solliciteer.

Ik ben een zeer sociale behulpzame meid en weet van aanpakken. Hiernaast heb ik ook een zeer groot verantwoordelijkheid gevoel en ben ontzettend dol op kinderen. ( waar ik ook zeer goed mee om kan gaan.) Heb ervaring met oppassen en huishoudelijk werk.
Ik zou het geweldig vinden om een functie te hebben in jullie gezin, en echt iets te kunnen beteken. Ik ben hier dan ook van overtuigd dat ik hier geschikt voor zal zijn.

Ik hoop graag iets van u te horen.

Groetjes,

Lorraine Jansen
lorrainejansen2209@outlook.com

Hallo Lieke,
Mijn naam is Melanie Spoor, 26 jaar.
Ik zou graag kennis willen maken met jullie en om van alles te bespreken.
Zouden we erover kunnen mailen en eventueel Skypen?

Liefs Melanie
Email: melaniespoor@hotmail.com