Enthousiaste en betrouwbare au-pair aangeboden!

Ik ben Femke, 24 jaar en klaar voor een spannend, mooi en bovenal leerzaam avontuur. Door mijn affiniteit met kinderen en mij passie voor reizen lijkt mij werken als au-pair in het buitenland een super mooie ervaring.
Een jaar geleden ben ik afgestudeerd als maatschappelijk werker en heb ik ruim een jaar in deze functie mogen werken. Door het verliezen van mijn baan zit ik momenteel thuis en wil ik graag van deze ‘vrijheid’ gebruik maken om wat van de wereld te zien en tevens werkervaring op te doen. Naast dat ik bovengenoemde opleiding heb afgerond, heb ik ook een opleiding als Onderwijsassistent. Ik heb tijdens deze opleiding veel stage gelopen en heb dan ook veel ervaringen opgedaan in het werken met kinderen tussen de 4 en 12 jaar. Naast de dagelijkse zorgtaken, ben ik dus ook inzetbaar voor huiswerkbegeleiding of schoolondersteuning.
Ik kan mijzelf omschrijven als een verantwoordelijke, sportieve, sociale en actieve jonge vrouw. Daarnaast ben ik betrouwbaar en integer; ik doe wat ik zeg en ik zeg wat ik doe. Ik ben makkelijk in het contact met kinderen, wat denk ik vooral komt door mijn open houding, mijn enthousiasme en mijn gevoel voor humor.

Het lijkt me geweldig om mee te draaien en onderdeel te zijn van een gezin in het buitenland en samen de zorg te dragen voor de kinderen. Ik ben al enthousiast, maar mocht jij dat nou ook zijn geworden van mij en dit berichtje, laat het mij dan weten. Wellicht kunnen we met elkaar in contact komen en ondersteun ik je binnen de kortste keren, want ik ben per direct beschikbaar, bij de zorg van je kinderen.

Lieve groetjes,
Femke

Hoi Femke,

Wij wonen in zuid west frankrijk en zijn op zoek naar een au pair per direct. Kan je mij contacteren op gaston_schul@hotmail.com zodat ik je wat meer info kan sturen?
bedankt

Hai Femke

Ben je nog op zoek?
Wij zijn een gezin met 4 jongens. Thomas & Pepijn 7 jaar, Axel 3 jaar, en Maurits bijna 1 jaar.
We wonen in Oostenrijk. In Mittersill bij zell am See en aan de Kitzbuheler alpen.
We zoeken vanaf december een aupair. Laat maar weten of je intresse hebt.
Groetjes
Marije Groenewegen