Wij zijn een Nederlands gezin met 3 gezellige kinderen van 6, 8 en 10 jaar oud. Onze laatste au pair sprak moeizaam Nederlands. Dat was soms moeilijk voor de kinderen, vandaar dat onze voorkeur uitgaat naar iemend die Nederlands spreekt. Wil je toch een cursus in een andere taal doen, zijn er hier op de universiteit heel veel mogelijkheden.
We hebben een groot huis en hebben eerder au pairs gehad. We heben met hun beiden nog heel geregeld kontakt. Ze hebben het hier erg naar de zin gehad. De kinderen gaan naar school. Hier in de stad ziten ook veel au pairs en het is een studentenstad waar veel te beleven is.
Alle periodes van verblijf zijn bespreekbaar.
We hopen te horen! Gerrion Remijn.
Ik ben Dayenne.
Ben al eerder au pair geweest in Ierland en zou het graag nog een keer willen ervaren.
Momenteel studeer ik 1x per week doktersassistente omdat ik Podotherapie wil gaan volgen. Heb 5 jaar geleden met succes mijn Onderwijsassistente diploma behaald. Verder ben ik lief, zorgzaam en een bezige bij.
Hallo!
Mijn naam is Maaike, 22 jaar, ik woon in Breda en vind oppassen erg leuk.
Ik heb hier ook al veel ervaring mee, daar ik de oudste van 5 kinderen ben, een jaar als au pair heb gewerkt en regelmatig oppas ben geweest bij kinderen van verschillende leeftijden, waarvan de ouders een avondje weg gingen.
Maar los van de ervaring die ik heb, is toch mijn belangrijkste motivatie: Ik vind kinderen gewoon heel leuk! En hou ervan om op te passen!
Graag zou ik willen weten of nog opzoek bent naar een au pair. Ik ben wel heel geinteresseerd om dit oppaswerk te doen. Ik ben woonachtig in Suriname en spreek dus ook heel goed nederlands. Hier heb ik voor een jaar een pedagogische opleiding gevolgd,waarbij ik ook stage liep. Ik hou van kinderen en onderneem ook graag leuke dingen met hen. Mocht u interesse hebben,dan hoor ik 't heel graag.
Mijn naam is Marieke Zwaaneveldt 24 jaar en ik ben nu werkzaam als pedagogisch medewerker op een buitenschoolse opvang.,
ik heb wel belangstelling om au pair binnen uw gezin te worden maar ik heb wel een aantal praktische vragen en ik denk u ook.
mocht u belangstelling hebben kunt u mij mailen.
ik wacht uw reactie af
Even snel een berichtje aan jullie: als jullie reageren op een post van een potentieel gastgezin, check dan zeker eerst even de datum waarop deze gepost is. Zoals je kunt zien dateert de tekst van 2006! Waarschijnlijk zullen jullie reacties dus voor niks zijn. Houd dat even in het oog, anders ga je waarschijnlijk op antwoord zitten wachten wat misschien niet komt Dat zou niet leuk zijn natuurlijk.
Verder wil ik jullie succes wensen met het vinden van een gastgezin. Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd bij mij terecht.