Au Pair gezocht voor Amerika

Voor een Nederlands/Amerikaans gezin met twee kinderen (bijna 3 en 6 jaar) ben ik op zoek naar een Nederlandse au pair. Het gezin woont tussen Washington en Baltimore aan de oostkant van Amerika. De kinderen zijn tweetalig en het is de bedoeling dat de au pair het Nederlands met ze oefent.

Heb je interesse om een jaar naar Amerika te komen stuur mij dan een email!

Vriendelijke groeten,

Marleen

Dag Marleen,

In uw mailtje stond geen datum bij voor wanneer u een au pair zocht. Ik neem aan dat u recent iemand zoekt? Volgend schooljaar (2006-2007) studeer ik af als leerkracht. Aangezien de banen niet voor het oprapen liggen oriënteer ik mezelf voor een aantal maanden (max 1 jaar) om ervaring op te doen in het buitenland. Tevens wil ik een cursus engels gaan doen. Ik word 26 juni a.s. 27 jaar en ik werk nu een aantal jaren met kinderen. Eerst heb ik 3 jaar basisonderwijs gedaan, 1 jaar onderwijsassistent en als volgt de PABO. Het afgelopen halfjaar heb ik zelfstandig een 0groep gedraaid. Nu alleen nog het afstuderen en ik ben Juf Manon. Het lijkt mij een enorme uitdaging om voor een aantal maanden in een ander land ervaring op te mogen doen met kinderen die bijles nodig hebben in de Nederlandse taal of met hun huiswerk. Ik wil graag mijn horizon verbreden, maar voordat ik dit kan gaan doen wil ik eerst afstuderen. Dus mocht het zijn dat u ook gewoon vroeg bent met het plaatsen van uw mailtje en zoekt u pas iets voor juli 2007 of later? Dan zou ik graag wat meer informatie van u willen.

Hopelijk heb ik u bij deze genoeg geïnformeerd. Hartelijk dank voor uw tijd.

Met vriendelijke groet,

Manon de Wit