Super leuk nederlands/Canadees gezin zoekt aupair voor een jaar voor twee (2) meiden van 3 en 5 jaar oud.
Ik ben nu zelf aupair bij deze familie en ik heb een onwijs bijzonder en te gek jaar gehad!
de familie woont in Stamford, 43 min met de trein vanaf New York…Ideaal!
Je hebt een eigen verdieping met 2 persoonsbed, badkamer en uitzicht over the Long Island sound…
Je hebt je eigen auto waarmee je de kids overal heen brengt en in je vrije tijd is deze ook volledig tot je beschikking…
De meiden spreken nederlands.
Wil je nou meer weten of wil je reageren stuur dan een mailtje naar mij en ik zal proberen al je vragen te beantwoorden!
Wil je deze grote stap nou maken met een vriendin van je…Om de hoek van hier zit nog een gezin met 3 kinderen die ook op zoek zijn…
Hallo!
Wat een leuke uitdaging is dit zeg, ik werd er gelijk nieuwsgierig van!
Op dit moment zit ik op Curacao waar ik stage loop, aan het eind van het schooljaar heb ik als het goed is mijn diploma… En voordat ik aan mijn hbo opleiding wil beginnen wil ik eerst een jaartje ertussen uit, om als au pair te werken…In je oproep kon ik alleen geen datum vinden, maar ik dacht ik stuur alsnog maar even een berichtje… Zou je me anders een beetje op weg kunnen helpen met wat vragen… Zoals hoeveel geld moet ik ongeveer sparen voordat ik naar Amerika kom? En heb jij het via een organisatie geregeld? Ik ben zelf op zoek naar een Nederlands gezin in (het liefst bijvoorbeeld) Amerika, waar ik 6 maanden tot 1 jaar kan komen werken. Ik heb ervaring met kinderen. Ik heb 2 jaar op een basisschool gewerkt, een tijdje gewerkt op een kinderopvang, en op dit moment zit ik op Curacao en loop ik stage in een achterstandswijk daar begeleidt ik (straat)kinderen.
Ik ben opzoek naar een gezin in Amerika.
Ben benieuwd of de familie opnieuw op zoek is naar een au pair? of dat het gezin op de hoek nog opzoek is. want volgens mij is dit berichtje al oud he?
Misschien heb je nog contact met de familie(s) en kan je mij veder helpen.
Ben erg enthousiast!