Gezocht leuke zorgzame Au-pair in Amerika

Wij zijn opzoek naar een leuke, zorgzame, flexibele aupair die voor twee lieve meiden kan zorgen. Ze zijn 4 en 1 jaar oud. Ik zelf ben daar een jaar aupair geweest en heb een fantastische tijd gehad daar. Het is in Stamford en dat ligt 45 minuten van NYC!! Stamford is prachtig en je hoeft maar even uit het huis te lopen en je staat op het strand! Heb jij ervaring met kids en ook het liefst de opleiding Sociaal pedagogische werk afgerond en je rijbewijs reageer dan snel via [EMAIL=“sweetlakegirl@hotmail.com”]sweetlakegirl@hotmail.com voor meer informatie. De familie komt over twee weken naar Nederland voor kerst en het zou leuk zijn om dan de familie gelijk te kunnen ontmoeten en zij jou!! De familie spreekt Nederlands en Engels. Ik vergeet mijn tijd in NYC nooit meer! Echt een aanrader! Groetjes Anouk

Hey, Ik ben Sophie, 18jaar en woon in Oegstgeest vlakbij Leiden en ik heb veel ervaring met kinderen. meer dan 200u ervaring en met meerdere kinderen tot 4tegelijk en leeftijd van 0 tot 10. Ik wil heel graag naar New York! voor hoe lang zou het zijn?
ik hoor het wel… als je interesse hebt graag via msn of email:
[EMAIL=“soofjuuhh_30@hotmail.com”]soofjuuhh_30@hotmail.com

groetjes,
Sophie

hallo,

Zijn ze nog opzoek naar een au-pair? zo ja wil je dat mij even laten weten.?
Bedankt.

Grtz Do

Hallo Anouk,
Zijn jullie nog opzoek naar een au-pair?Hierboven ookal een berichtje… Maar ik ben heel erg geinteresseerd. Mijn naam is Marcelle Mudde uit Utrecht. Ik hoop op een reactie!!

Groetjes!!!
Marcelle