Ervaren pedagogisch medewerker zoekt au-pair adres!

Hallo!

Ik zal mijzelf in dit berichtje kort voorstellen :slight_smile: Mocht je daarna vragen hebben, laat dan gerust een berichtje achter!
Mijn naam is Ellen, 26 jaar en sinds twee jaar werkzaam in de kinderopvang. Helaas heeft de crisis ook hier toegeslagen en staat mijn baan onder spanning. Dus voordat ik zonder werk zit, ben ik zelf opzoek naar een nieuwe uitdaging! Ik wil graag meer ervaring op doen in combinatie met meer van de wereld zien. (nu kan het nog… over een aantal jaren zou ik zelf aan een gezin willen beginnen).

Dus waarom nog langer wachten??

Waar staat ‘Ellen’ voor? –>
Een hoop gezelligheid, Nederlands als moedertaal en goed sprekend Engels, zorgzaam, flexibel, verantwoordelijk, ervaring met kinderen van verschillende leeftijden, leergierig, niet-rokend, geen feestbeest, reislustig.

Wat zoek ik?
Een leuk, spontaan en open gezin.
Het liefst buiten Europa woonachtig, maar zeker geen must!
Kinderen tot 8 a 10 jaar oud heeft mijn voorkeur.

Lijkt het jullie wat?
Dan hoor ik het graag!

Liefs Ellen

      • Updated - - -

Oja… ik ben voor zowel 2013 als 2014 beschikbaar!

Beste Ellen,
Ben je nog op zoek naar een baan als au pair?
Groetjes F

Hoi Ellen,
Ben je geinteresseerd in de Costa del Sol voor minimaal 6 maanden ?
Het gezin waar ik Au Pair ben zoekt een nieuwe Au Pair per eind december / begin Januari (2014).
Het is een samengesteld gezin. De ouders hebben samen 4 kinderen (maar 2 ervan zijn er doordeweeks niet en in het weekend ben je in principe vrij).
Het gaat dus eigenlijk over een baby (jongetje) die in Februari 1 jaar oud wordt en een jongetje van 6 (die overdag naar school gaat).
Als je geinteresseerd bent, stuur me een email : <mailadres verwijderd>
Groetjes,
Marion

Hoi Ellen,

Ik las zojuist je oproep/zoekertje en reageer daarom (een beetje algemeen) even om te bezien of je jezelf misschien bij ons zou zien ‘au pairen’.

Wij zijn een leuk/lief Nederlands gezin, met 2 kleine kinderen en zoeken een serieuze NLs sprekende jonge dame die bij voorkeur in ieder geval voor een jaar onze au pair zou willen zijn.

Wij hebben een goede kamer voor de au pair beschikbaar en zijn bezig om ons tuinhuisje gereed te maken, zodat zij wellicht daar kan verblijven en ook haar privacy heeft. Wij bieden kost en inwoning en o.a. maandelijks ‘zakgeld’ (ca. 300 euro p/maand), indien wij iemand vinden die er de voorkeur voor heeft om zelf ergens te verblijven, kan de vergoeding aangepast worden.

Wij verwachten van onze au pair dat ze flexibel is, dat zijn we zelf ook. Dat zij (gemiddeld) 3 dagen per week op de kinderen past, in ieder geval 1 avond per week oppast, (licht) huishoudelijk werk doet, het zou fijn zijn als ze bijv. op de oppasdagen in overleg kan koken. Wij zoeken een lieve dame, die ook grenzen aan de kinderen kan stellen, het is niet de bedoeling dat de kinderen fysiek gecorrigeerd worden (doen wij zelf ook niet). Die het leuk vindt om dingen met de kinderen te doen, knutselen, spelletjes etc. Het weekend is de au pair in principe vrij. De mogelijkheid bestaat, dat als het wederzijds goed bevalt, in overleg e.e.a. verlengd kan worden.

Wij wonen in Heiloo/Noord-Holland, een heel mooi groen dorp vlakbij bos/duin/strand, station, Alkmaar en ca. 30 trein min van A’dam.

Ik verneem graag van je.

Hartelijke groet,

Bassie <mailadres verwijderd>

Per 31 juli 2014 loopt mijn contract af! Dat betekend meer mogelijkheden, dus neem gerust contact op met mij :slight_smile:

Hoe denk je over Curaçao? Wij zitten op de wip, live- in of au-pair, maar willen geen piepjonge au-pair. 4 kinderen 3 meisjes, 1 jongen, van 8, 6 en 5 jaar respectievelijk. Tweetalig Eng-NL . Huiswerk begint langzaamaan te komen, voor alle clubjes moet gereden worden, en de middagen die beginnen om 12:15 kunnen erg druk zijn.
We hadden tot nu toe altijd een live-in, maar langzaamaan lijkt het alsof we dat stadium een beetje ontgroeid zijn. Nogmaals, we zijn er nog niet uit, maar ik zag je berichtje en dacht: ik kan op zijn minst peilen of je interesse zou hebben…

Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik je wel wat uitgebreidere info geven.

Groetjes, josine

Hallo Ellen,

Wat leuk dat je op zoek gaat naar een gezin om als au pair aan de slag te gaan. Ik wil je graag als moderator wel even verwijzen naar de onderstaande post van mij, mocht je die nog niet gelezen hebben :slight_smile: Je vindt hier een hele hoop informatie die je kunnen helpen wanneer je op zoek gaat naar een gastgezin.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609

Ik heb zelf als au pair in Australië gewerkt dus mocht je vragen hebben over au pair zijn, of bijv Australië als je daar naartoe zou willen of wil je hulp met het uitzoeken van dingen, geef me maar een gil en ik zal mijn uiterste best doen om je te helpen.

Mocht je inmiddels al een gezin gevonden hebben, laat het dan even weten, dan kan ik deze post sluiten :slight_smile:

Succes!

Groetjes
Nathalie