Serieuze au-pair gezocht Curacao juli 2008

Voor onze 2 kinderen, jongen van 6 en een meisje van 2, zijn wij op zoek naar een serieuze au-pair. Geduldig en flexibel zijn belangrijke kernwoorden. Voorkeur gaat uit naar een au-pair voor een jaar, startend vanaf begin juli 2008. Interesse? Stuur dan je cv en foto. Maar niet vergeten, je moet wel echt geinteresseerd zijn!

Ik ben zeker geintresseerd alleen wil ik graag als zomerau pair aan de slag.
En dus voor een maximale tijd van 3 maanden. Als jullie nou niemand vinden kunnen jullie mij misschien in gedachten houden. Graag hoor ik meer van je!

Wij helaas op zoek naar iemand voor 1 jaar. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groet,

NVON

Hallo,
ik ben geinteresseerd om als au-pair te werken. ik rond in juni mijn opleiding hbo pedagogiek af, dus heb zeker affiniteit met kinderen.
zou u mij misschien iets meer kunnen vertellen?
groet,
Roxanne Geelen

hallo ik ben opzoek naar een gezin per december a januari ik ben nu aupair in nederland

Bon Dia!
Ik ben Marianne, 50 jaar en mijn man en ik overwegen ons te vestigen op Curacao.
Als verpleegkundige en moeder/oma heb ik uiteraard ervaring voldoende!
voor hoeveel dagen pweek, hoeveel uur zou je iemand zoeken en wat zijn de verdiensten?
groetjes,
Marianne

Hoi,

Ik wil voor n jaartje weg uit Nederland en kom zo steeds terecht bij werken als au pair in t buitenland…
Werk momenteel in de kinderopvang…
Heb studie SPW4 afgerond en PABO diploma net niet gehaald…:frowning:
Kunt u mij wat meer vertellen over wat u verwacht van uw au pair?
Ik ben zeer enthousiast…:slight_smile:

groetjes Sylvana

Lieve mensen,
Op dit moment zijn we in gesprek met enkele kandidaten. De tweede gesprekken moeten nog beginnen. Serieuze kandidaten mogen nog reageren. Voorkeur gaat helaas niet uit naar een oma (wel lief) en absoluut niet naar mensen die een vakantie adres zoeken. Het gaat hier om kinderen waar jij deels verantwoordelijk voor bent!
Maak dus vooraf de balans op.

hallo,

Ik ben zeer geinterreseerd in het werken als au-pair in het buitenland. Ik heb de afgelopen 4 maanden 6 dagen in de week met kinderen gewerkt in Oostenrijk, dus dat zit wel goed. Ik ben serieus en wanneer het op verantwoording aankomt dan zit u bij mij goed. Zou u mij miscchien wat meer willen vertellen over de verwachtingen.

Met vriendelijke groet!

Is inmiddels vervuld (8 juli 2008)