Au pair aangeboden Curacao

Ik ben in de winter van 2006 voor een paar maanden op Curacao geweest. Eenmaal weer terug in Nederland blijft het trekken en daarom heb ik besloten om deze winter weer terug te gaan naar Curacao voor onbepaalde tijd.
Ik ben een 22-jarige afgestudeerde HBO Pedagogiek student en ik werk al 4,5 jaar in de kinderopvang.
Ik ben nu op zoek naar een baan als au pair in Curacao, dus wanneer jullie iemand zoeken… Mail mij gerust/stuur mij een bericht, dan wisselen we meer informatie uit!

Groetjes Carlijn.

Dag Carlijn,
Ik heb je gisteren persoonlijk gemaild. Heb je die ontvangen. Ik was namelijk benieuwd of je al iets had gevonden. Waarom weer Curacao? Heb je een rijbewijs?
Kortom, ik hoor graag van.

NVON

Hallo Carlijn,

Ik ben benieuwd of je al iets gevonden hebt? Ik las je advertentie namelijk, en ik ben ook op zoek naar een adres. Helaas kan ik op internet geen advertenties vinden…

Ik hoop graag van je te horen!!

Groetjes,
Marieke boot

Dag Marieke,

Voor welke periode zou je aan de slag willen als au-pair?

Groet,

NVON

ongeveer vanaf maart!! Maar ik ben meer benieuwd naar mensen die ook als Au pair gewerkt hebben op de Nederlandse Antillen en hoe ik bijvoorbeeld aan adressen kan komen!

Groetjes,
Marieke

Dag Marieke,

Bedankt voor de info. Wij zijn van plan om vanaf juli 2008 een au-pair in dienst te nemen die ons gaat helpen met de kids, maar zijn nu nog in de orientatie fase.
Het vinden van adressen gaat hier meestal via via.

Groet,

NVON

Beste NVON,

Bedankt voor uw snelle reactie. Mag ik vragen hoeveel kinderen u heeft? Heeft u vaker een au-pair in dienst gehad of zal dit de eerste keer voor jullie zijn?

Ook zou ik graag willen weten voor hoelang u een au-pair wenst!

Groetjes,
Marieke

NVON ben je nog steeds op zoek naar een au pair?