Het is nog een paar maanden weg maar begin december verhuizen wij naar Curacao. Wij zijn een gezellig, informeel “ondernemers” gezin en wij zoeken een ervaren, liefst gediplomeerde, oppas/nanny voor onze dochter van 3 jaar (de gehele dag) en 2 zonen van 4 jaar en 9 jaar (alleen 's middags).
De voorkeur gaat uit naar iemand die al woonachtig is op Curacao.
Ik ben Hanna, 18 jaar en fulltime werkzaam als leidinggevende in een servicebioscoop in Nederland, en daarnaast als serveerster in een grieks restaurant.
Ik ben nu mijn rijbewijs aan het halen en daarbij nog aan het sparen, beide met het doel naar Curacao te kunnen gaan.
In de bioscoop werk ik voornamelijk met kinderen, verzorg ik veel kinderfeestjes etc. Verder heb ik vanaf mijn 14de altijd opgepast op de kinderen in de buurt en voornamelijk heel erg vaak op mijn neefjes en nichtje.
Om het werk met kinderen en mijn liefde voor Curacao te kunnen combineren zou ideaal zijn voor mij.
Mijn beide zussen hebben als au pair gewerkt en hebben daar allebij ontzettend leuke en goede ervaringen aan overgehouden en met dat als voorbeeld zou ik zelf erg graag hetzelfde doen.
Ik zou oorspronkelijk in Augustus beginnen met mijn horeca opleiding maar wegens sterke twijfel ga ik het niet riskeren, en zodoende heb ik genoeg tijd tot beschikking om nogmaals een jaar te werken.
Ik ben erg benieuwd naar uw gezin en zou er graag meer over horen, en ik hoop dat u hetzelfde idee heeft bij mij.
Uw oproep trok direct mijn aandacht. Ik ben zeer geinteresseerd in de vacature. Ik zag wel dat de oproep al een tijd geleden geplaatst is.
Mag ik vragen of u al iemand gevonden heeft voor de aupair vacature?
Fijn dat jullie iemand gevonden hebben. Ik ben per direct op zoek naar een gastgezin. Ik ben zo vanaf december dit jaar beschikbaar (eerder zou ook al kunnen zelfs). Helaas is een startdatum van april/mei 2009 voor mij dus wat laat, ik hoop al eerder iets gevonden te hebben!
Toch bedankt voor de reactie.
Beste Muriel.
Ik las op het forum dat jullie vorig jaar op zoeken waren naar een oppas voor de kinderen.Nou is eigenlijk mijn vraag of jullie nu ook nog op zoek zijn naar iemand?Ik wil in augustus voor 4 maanden naar curacao.En zou het erg leuk vinden om daar als au-pair aan de slag te gaan en wie weet dan bij jullie!Ik hoop wat van je te horen,alvast bedankt.
Beste Muriel,
Ik las het berichtje en het lijkt me hartstikke leuk om een tijdje op Curacao te werken.
Ik ben Anne, 18 jaar, en ben vanaf de maand Juli 2009 op zoek naar een leuk gezin waar ik voor een periode van ongeveer een half jaar als au-pair kan werken.
Als jullie voor die periode nog iemand zoeken zou ik het graag horen!
Bedankt,
Ik las zojuist uw berichtje op wereldwijzer.nl, ik zie dat het berichtje al enige tijd geleden geplaatst is maar misschien zoeken jullie tegen de tijd dat ik graag naar Curacao zou willen komen om als au pair te werken een nieuwe au pair? Ik wil graag ongeveer een half jaartje tussen augustus 2010 en mei 2011 naar curacap willen komen om te werken.
Mijn naam is Linda Jansen, ben sinds april 18 en ga nu naar het laatste jaar van mijn opleiding tot Directiesecretaresse/Managementassistente.
Na dit jaar wil ik er een paar maanden tussenuit om vervolgs in het jaar erna aan een nieuwe opleiding te beginnen.
Curacao is een plaats waar ik me altijd tot aangetrokken heb gevoeld, mijn vroegere beste vriendin ging er altijd naar toe!
Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken naar informatie. Maar werken in de horeca is niets voor mij. Naast mijn opleiding en mijn bijbaantje in een bakkerij
pas ik minimaal 1x per week op, op mijn oppaskinderen (3 en 5 jaar). daarnaast werk ik voor een oppascentrale van een erkend kinderdagverblijf in Maastricht.
Ook hiervoor pas ik op, op kids vanaf enkele maanden tot ongeveer 10 jaar. Aantoonbare ervaring met kinderen heb ik genoeg. Als je eenmaal een goede band heb opgebouwd met de kinderen, krijg je hier veel liefde voor terug. Ik hou van regelmaat en structuur, heb mijn afspraken en andere dingen het liefst op tijd geregeld en vaststaan.
Ik ben een zelfstandige, vrolijke en vooral betrouwbare meid. Ik woon al enige tijd op kamers in Maastricht.
Ik hoop dat jullie aanbod nog geldt, en ik kijk erg uit naar jullie antwoord!!!
Bent u nog opzoek naar een aupair vanaf aug/sept 2010??
Ik zal mij even in het kort voorstellen:
Mijn naam is Anne Eilander en ik ben 20 jaar.
Ik heb dit jaar mijn diploma Onderwijsassistent gehaald.
Door stages op verschillende basisscholen heb ik veel ervaring op gedaan met kinderen in de leeftijd 3 t/m 12 jaar.
Momenteel ben ik bezig met het solliciteren bij een kdv en bso. Hier heb ik al een meeloopdag gehad, en als alles goed gaat kan ik hier gaan werken.
Ik vind het heerlijk om met kinderen bezig te zijn, zowel actief creatief en sportief.
Er is altijd wel iets te doen en ik houd er van om mijn handen uit de mouwen te steken.
Het werken met kinderen geeft mij veel voldoening en kinderen maken mij enthousiast.
Nu zal ik graag ervaring op willen doen in curacao en vooral met kinderen.
Daarom is het ook een wens van mij om in 2010 als au-pair te gaan werken op Curacao.
Ik ben beschikbaar vanaf aug/sept. 2010 voor min. 3 maand en max. 6 maand.
Als u nog meer over mij wilt weten, dan hoor ik dat graag.