Au pair gezocht (Curacao)

Voor onze 2-jarige dochter zijn we op korte termijn op zoek naar een betrouwbare au-pair. Ben je vrolijk, zelfstandig en heb je aantoonbaar ervaring als oppas voor jonge kinderen, neem dan contact met ons op! We wonen in een mooie, centrale buurt op Curacao.

Hallo,

Mijn naam is Cindy Valenteijn en ben bijna 34 jaar. Ik heb al heel wat jaren ervaring met kleine kinderen. Mijn moeder heeft vanaf mijn 8e tot en met mijn 15e op kinderen gepast en heb haar na schooltijd veel geholpen in de vorm van wandelen en liedjes zingen. De leeftijden lagen van 3 maanden tot en met 6 jaar. Zelf heb ik een dochter van 15 jaar. Ik heb als bijbaantje op oproepbasis opgepast op twee jongetjes in Rotterdam van destijds 2 en 3 jaar oud. (Referenties op te vragen). Toen dat vanwege mijn verhuizing gestopt is heb hen nog geregeld opgehaald om iets leuks met ze te doen. Ik ben ook ongeveer 3 jaar werkzaam geweest als overblijfmoeder van een basisschool. Mijn beste vriendin heeft een zoontje die ik sinds zijn geboorte bijna 40% van de week gezellig mee neem, hij blijft ook vaak slapen. Hij heet Marcel en is nu 3,5. Hij heeft inmiddels ook een broertje van bijna 2 jaar die nu ook graag een aantal keer per week mee gaat. Verder komt er geregeld een jongetje bij me logeren in vakanties en weekenden die ik vorig jaar mei heb leren kennen tijdens een logeerpartij. Hij (Shyrano) gaat in juli voor twee maanden bij zijn familie op Curacao (Roosendaal) logeren met zijn zus. Zijn moeder heeft me gezegt dat ze dolblij is dat ik nu op Curacao ga wonen en heeft me gevraagt of Shyrano dan ook net als in Nederland met me mee mag en zo nu en dan logeren. Ik ben vorig jaar oktober voor drie maanden naar Curacao gegaan om te kijken of ik er zou willen wonen. Dat gaat in mei dan ook gebeuren. Ik ben eigenlijk DTP-er (grafisch ontwerper) en kan daar mijn creativiteit goed in kwijt. Ik heb er ook een baan in gehad die best goed betaalde. Maar voor mijn gevoel is het werken met kinderen een echte wereldbaan en DTP goed als hobby. Kinderen spreken mij vooral aan om hun eerlijkheid en spontaniteit. Ik ben redelijk verlegen ingesteld maar voel me met kinderen om me heen super gelukkig.
Ik hoop zo een beetje een beeld te kunnen geven.
Groetjes Cindy Valenteijn.

.

Hallo! Mijn naam is Dewy Kraayvanger, ik ben 25 jaar en ik ben op zoek naar een gezin in Curacao waar ik als au pair zou kunnen werken. Ik heb al veel ervaring met kinderen. Vanaf mijn 12e pas ik op mijn neefjes en nichtjes en vanaf mijn 15e ben ik de vaste oppas van een gezin met 4 kinderen. Ook pas ik geregeld op de kinderen van mijn zus. Daarnaast heb ik 2 seizoenen in Turkije gewerkt in de animatie, bij verschillende hotels, waarbij ik veel met kinderen deed, zoals werken in de kids-club, buitenactiviteiten en het verzorgen van de “kinderdisco”. Dit heb ik als erg leuk en gezellig ervaren. Ik hoop snel iets van u te horen!
Met vriendelijke groet,

Dewy Kraayvanger

Hallo.
Ik weet niet of jullie ondertussen al voorzien zijn voor de komende periode, maar ik ben een zeer ervaren oppas van 31 met nu nog een gewone fulltime baan en zou graag een jaar als aupair op curacao aan de slag gaan. Half september kom ik naar Curacao voor vakantie en zou ik eventueel kennis kunnen komen maken. Ik heb ervaring met kinderen van 3 maanden t/m 8 jaar. En bij het meisje waar ik als student ben begonnen en wat destijds 3 maanden was pas ik nu nog geregeld op. Kinderen zijn doorgaans gek op mij en ik op hem en vind het heerlijk om met ze te freubelen en rustig thuis te zijn maar ook om dingen te ondernemen.

Groet
Krista

w

Hallo,

Zijn jullie nog opzoek naar een au pair/oppas? Ik woon nu 9 maanden op Curacao, ik heb de eerste 6 maanden op Curacao stage gelopen bij het Hilton hotel. Inmiddels heb ik mijn opleiding voor Toerisme afgerond en verblijf hier nog voor een jaar. Ik woon hier samen met mijn vriend en hond in een centraal gelegen appartement. Ik heb vaak op mijn neefje en nichtje gepast en ook op kinderen van vrienden. Ik heb ook een nichtje van 3,5 maand en vind het jammer dat ik haar nu niet zie! Ik kan goed met kinderen overweg! Het lijkt me leuk om voor het jaar dat ik op Curacao ben iets met kinderen te doen. Ik hoop spoedig iets van u te horen.

Groetjes Kelly
[EMAIL=“kellybijou@hotmail.com”]kellybijou@hotmail.com

Hoi
Ik ben heel erg geintresseerd in je berichtje
ik ben mirthe peters 19 jaar en kom uit nederland in de buurt van haarlem
Ik wil van de zomer juni, july, aug gaan werken in curaco
ik heb al super vaak opgepast vanaf dat ik 13 jaar was en ik heb 2 zussen van de zelfde leefdtijd dus vroeger hielden we elkaar allemaal een beetje in de gaten!
Ik ben heel erg geintresseerd mocht je vragen hebben kan je contact met me opnemen op t nummer 0641473971 groetjes mirthe peters

Geachte heer/mevrouw

Graag zou ik willen weten of u nog op zoek bent naar een au-pair.
Ben 22 jaar en in juni 2010 krijg ik mijn diploma spw.
Na mijn opleiding zou ik graag willen werken als au-pair.

Als u nog op zoek bent hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet
Miranda Dekker
[EMAIL=“mirandadekkerdeutekom@hotmail.com”]mirandadekkerdeutekom@hotmail.com

Hallo ik ben Irene de Vries, 21 jaar en ik woon in Harlingen. Ik zou graag voor jullie komen werken. Ik heb de studie SPH afgerond en gewerkt in het regulier basisonderwijs, speciaal onderwijs en met kinderen met een gedrags en ontwikkelingsstoornissen. Ik ben voor een langere periode beschikbaar!

Ik hoop dat ik in een privebericht wat meer over mezelf mag vertellen!

Groetjes Irene

Ik zou graag willen weten voor hoelang jullie een au pair nodig hebben en in welke maanden.

Met vriendelijke groet,
Mara

heeft u nog een au pair nodig voor 2012 of voor langere periode? ik ben vanaf elk moment beschikbaar ! hoor graag van u.