Mijn naam is Froukje de Witte, 20 jaar jong en woon in het noorden van Nederland. Afgelopen jaar heb ik mijn opleiding Onderwijsassistent niv. 4 afgerond en nu wil ik graag voor een half jaar als au-pair op Curacao rondbrengen. Werken met kinderen vind ik erg leuk, en heb daar ook veel ervaring mee dit komt door verschillende stages en oppas-adressen.
Bent u op zoek naar een leuke, spontane, lieve en enthousiaste au-pair? En wilt u meer weten? Reageer dan!
We hebben je oproep gelezen op Wereldwijzer en zijn geinteresseerd.
Een halfjaar zou kunnen, een jaar is voor ons nog idealer. We wonen op Curacao en hebben een geweldige zoon van 15 maanden, en een babytje net vorige week donderdag geboren.
Wij komen uit Nederland en we gaan 2 keer per jaar naar Nederland 6 weken. Wellicht voor jou ook weer leuk om je familie en vrienden weer even te zien? Daar willen we ook gewoon met jou werken natuurlijk. Dat is voor het fijnste, iemand die met ons mee kan reizen. Wellicht maken we vanuit Curacao ook nog leuke tripjes naar Bonaire, Miami, NYC etc…
Belangrijk voor ons is iemand die empathish is, beleefd , sociaal, betrouwbaar en vol energie.
Ik hoor graag of je nog iets zoekt en of een jaar bespreekbaar is voor je.
Ik ben al even aan het rondkijken op wereldwijzer om voor als au-pair te werken op Curacao.
Dit blijkt niet zo makkelijk te zijn als gedacht.
Ik kwam dit net tegen en dacht ga gelijk reageren.
Ik weet niet of jullie al iemand hebben gevonden, maar ik ben wel geinteresseerd.
Ik ben Mandy Nootenboom, 27 jaar en werk al 6 jaar in de kinderopvang.
Met kinderen werken vind ik helemaal geweldig en zou echt niet anders willen, maar ben toe aan een leuke en nieuwe uitdaging. Dit zou ik graag op Curacao willen doen.
De tijd is voor mij geen probleem.
Fijn dat u heeft gereageerd op mijn oproep, maar het eerste half jaar zal het nog niet lukken omdat ik op dit moment een baan heb. Het is een half jaar contract en ik weet niet of het verlengd word. Misschien dat we daarna nog niets voor elkaar kunnen betekenen.
Ik wens u succes naar het zoeken van een nieuwe au-pair en misschien tot in de toekomst!
Mijn naam is Eugenie Denekamp en ik ben 20 jaar oud.
Ik wil in Augustus voor onbepaalde tijd naar Curacao komen. Als het aan mij ligt blijf ik wel een paar jaar daar als ik financieel goed rond kan komen.
Ik vroeg mij af of u nog steeds op zoek bent naar een au pair? Ik ben namelijk zeer geinteresseerd en hoop dat ik jullie in Augustus mag ontmoeten.
Ik ben een vrolijk, rustig en enthousiast persoon en heb al enige ervaring met kinderen. Dit komt door mijn jongere broertje (6) en oppasadressen.
In juni heb ik de opleiding Maatschappelijke Zorg niveau 4 afgerond.