Ik ben op zoek naar een au-pair voor een Nederlands gezin woonachtig op Curacao. januari 2008.
Het gaat om 2 kinderen: een jongen van 5 jaar en een meisje van 3 jaar.
Je moet wel in het bezit van een rijbewijs zijn.
Een eigen appartementje is voorhanden.
Graag uw reacties naar:
Sylvia de Kruif
[EMAIL=“sylviadekruif@orange.nl”]sylviadekruif@orange.nl
Ik wil einde van het jaar voor een half jaar naar curacao vertrekken. Het lijkt me leuk om bij jullie als aupair te werken.
ik heb spw en volg op het moment de pabo.
gr. kelly
mijn naam is wendy merkx en ben 28 jaar.
Ik wil in augustus graag naar curacao voor 4 maanden.
Nou is mijn vraag of jullie nog een aupair zoeken?
hoop snel wat van je te horen.
Mijn naam is Anne Eilander, 20 jaar en ben dit jaar afgestudeerd en heb mijn diploma Onderwijsassistent binnen.
Door stages heb ik veel ervaring op kunnen doen met het werken met kinderen van verschillende leeftijden.
Nu zal ik erg graag vanaf februari 2010 een half jaar au pair zijn bij een gezin op curacao.
Uw bericht sprak mij erg aan en ik vroeg mij dan ook af of jullie nog opzoek zijn naar een au pair?
Graag hoor ik van u.
Mijn naam is Valerie. Ik ben 16 jaar (in september word ik 17) en zit in m’n examenjaar van de HAVO. Ik wil voordat ik aan een nieuwe studie ga beginnen er een jaartje tussenuit. Ik vind het heel leuk om te reizen, nieuwe culturen te leren kennen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ook vind ik het heel leuk om met kinderen om te gaan. Ik heb al heel veel ervaringen met het oppassen op kinderen van de leeftijden 2 tm 13 jaar. Ik pas zelf al op sinds m’n 13e.
Ik vind het heel leuk om te reizen, te dansenn, creatieve dingen te doen, te shoppen en om leuke dingen te doen met mijn vrienden. Ik denk dat ik wel geschikt als au-pair zal zijn omdat ik het leuk vind om met mensen om te gaan. Ik rook niet. Ik word vaak omschreven alsiemand die een vriendelijke persoonlijkheid heft, behulpzaam en spontaan is en een actieve werkhouding heeft. Ik ben zeer verantwoordelijk en volgens anderen volwassen voor m’n leeftijd.
Ik zou vanaf half augustus/september 2010 als een au-pair willen gaan werken. Ik ben beschikbaar voor ongeveer een half jaar, maar ik kan eventueel ook nog wel iets langer blijven. Ik weet niet of jullie voor deze periode iemand nodig hebben, maar 't lijkt me super om bij jullie te komen werken!