Au-pair gezocht voor Curacao

Wij, een Nederlands-Engels echtpaar, zijn op zoek naar een lieve, energieke, sportieve en spontane au-pair voor ons gezin op Curacao. We hebben 3 meisjes en een jongen in de leeftijden 5 1/2, 4, en 2 1/2 ( tweeling).
Het liefst hebben we iemand met ervaring met kinderen, beschikbaar voor 1 jaar. Rijbewijs is een must, zwemdiploma’s ook!
Ben je geinteresseerd, neem dan z.s.m contact met ons op voor meer details!
Josine

Hallo,

Ik was op internet opzoek naar baantjes als au-pair en kwam zo bij jullie advertentie terecht. Graag wil ik hierop reageren.

Ik word de 10de van augustus 19 jaar, ik heb een rijbewijs en zwemdiploma’s A en B.
Verder heb ik de opleidingen VMBO TL bloemsierkunst gedaan en afgerond en heb ik dit jaar ook mijn HAVO diploma gehaald met als profiel CM.

Opleidingen wat betreft pedagogiek heb ik niet, desalniettemin heb ik wel veel ervaring met kleine kinderen. Ik heb namelijk 3 kleine neefjes van 0, 4 en 6 jaar waar ik regelmatig avonden, dagen en ook weekenden oppas.
Ik vind het dan ook leuk om voor kinderen te zorgen, oppassen, ze even naar zwemles brengen en van school halen doe ik dan ook graag.

Verder nog iets over mij; ik ben de jongste van zeven kinderen en van huis uit christelijk opgevoed. Mijn moeder komt uit Engeland en woont nu zo’n dertig jaar in Nederland waar ze mijn vader heeft leren kennen die zelf uit Nederland komt.

Ik hoop dat ik tot nu toe genoeg informatie over mijzelf gegeven heb en ik zie uit naar een reactie!

Met vriendelijke groet,

Esther

Ha Josine,

Ik kwam op internet toevallig je oproep tegen en ik zou graag wat meer informatie over jullie gezin en thuissituatie willen weten
Even wat over mezelf ik ben bijna 23 en heb op mijn scriptie na mijn diploma voor leerkracht basisonderwijs ik heb op dit moment ook een baan in de kinderopvang en heb invalwerk gedaan op een basisschool verder heb ik geen ervaring als au pair ik spreek vloeiend nederlands (moedertaal) en engels
Ik heb mijn rijbewijs A en natuurlijk al mijn zwemdiploma’s

Ik hoop snel wat van je te horen
Groetjes
Jacqueline Hus

Hoi Josine,

Hebben jullie nog een au-pair nodig?

Ik ben erg geinteresseerd om bij jullie als au pair te komen werken.
Ik ben al een enige tijd op zoek om als au pair te werken op Curacao.
Helaas is dit best moeilijk.

Ik zou me even voorstellen.
Ik met Mandy Nootenboom en ben 27 jaar oud.
Op dit moment werk ik al 6 jaar in de kinderopvang, maar ben toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik zou dit erg graag op Curacao willen doen.
Werken met kinderen zou ik niet anders willen.

De tijd is voor mij geen probleem.

Ik heb al 9 jaar mijn rijbewijs en zwemmen is voor mij geen probleem.

Zou je misschien iets meer kunnen vertellen over jullie en hoe jullie te werk gaan?

Voor meer informatie kunt u mij altijd mailen.
Mijn mailadres: m_nootenboom@hotmail.com

Groetjes Mandy

Hallo Josine!

Zijn jullie nog steeds of alweer op zoek naar een Au-pair?
Ik zoek een leuk gastgezin waar ik na dit schooljaar (dus rond augustus) enige tijd kan werken als au-pair om meer ervaring op te doen!

Ik ben momenteel bezig met mijn opleiding pedagogisch werker-kinderopvang niveau 3. en als het goed is ben ik daarmee klaar voor de zomer…
Nu heb ik bedacht na mijn opleiding een aantal maanden naar het buitenland te gaan en zag jullie berichtje en dat sprak me erg aan!

Ik heb geen rijbewijs, wel mijn A-B-C diploma van zwemmen,
ik heb veel ervaring met kinderen (0-12 jaar) door verschillende stages, en veel oppas adressen.

hopelijk hoor ik van jullie of er nog een au-pair nodig is en wat meer informatie!
je kunt mailen op mii_loutjj@hotmail.com of hier op reageren.

Groetjes, Milou!

Hallo Josine,
Zijn jullie toevallig we op zoek naar een nieuwe au pair? Ik ben namelijk opzoek naar een au pair adres in Curaçao.
Ik heb al eerdere ervaring met au pair zijn (in Canada) ook heb ik me rijbewijs en me A en B diploma.
Mijn email adres is;christel_1991@hotmail.com
Ik hoor graag van u!
Groetjes Christel