Vanaf de zomer 2010 zijn wij op zoek naar een Nederlandse au pair. Onze kinderen zijn 4, 5 en 10 jaar. Indien je aantoonbare ervaring hebt met kinderen, spontaan en pro actief bent dan zien wij je berichtje graag tegemoet. Natuurlijk krijg je van ons dan meer informatie over ons gezin en ons leven op Curacao!
Hallo
Graag zou ik jullie aup pair worden. Ik ben 20 jaar en erg goed met kinderen. Vrijwilligerster/leidster geweest bij sportclubs, scouting onder jeugdgroepen, pas regelmatig op bij buurkinderen en vind het super leuk om kinderen wat te mogen leren. Alleen kan ik dus alleen de maanden juni, juli en augustus. En weet niet of jullie nog voor langer zoeken. maar deze 3 maanden zou ik het erg graag doen.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes, Céline
Hallo Céline,
Bedankt voor je reactie. Ook een periode van 3 maanden is zeker bespreekbaar. Kun je mij jouw email adres geven zodat ik je kan mailen?
Groetjes,
Muriel
Hallo Muriel,
Dat is goed/leuk nieuws.
mijn emailadres is: [EMAIL=“celinescheinck@hotmail.com”]celinescheinck@hotmail.com
je mag me ook alle momenten van de dag bellen:
0617775429
Ik hoor graag van u.
Met Vriendelijke Groeten,
Celine Scheinck
Beste Muriel,
mij naam is Lindsey van der Veldt en ben 20 jaar. Op het moment ben
ik bezig op mijn MBO-opleiding SPW 4 af te ronden. Als ook ben geslaagd wil ik graag naar
Curacou komen voor een half jaar tot 1 jaar. Ik wil graag doorstuderen in HBO.
Ik heb alleen nog geen keuze kunnen maken tussen Pedagogiek en SPH.
Ik wil graag meer te weten komen over dolfijn therapie. Ik heb hier in mijn eerste studie jaar over
gehoord, en wilde mij hier graag in verdiepen. Ik ben ook persoonlijk begeleider geweest van een 16 jarige slechthorende
autistische jongen die deze therapie in Curacou heeft gevolgd. Verder heb ik veel training gegeven aan jongere kinderen (hockey training), en heb ik in de kinderopvang gewerkt en pas ik 3.5 jaar op bij 2 lieve meiden van 1 en 5 jaar…
Mijn doel is om naar Curacaou te gaan en daar te werken. Het liefst in het kader van mijn genote opleiding. Nu vond ik u advertentie op het internet, en ben zeer geinterreseerd…
Ik weet niet of u al iemand heeft gevonden maar ik hoop graag van u te horen…
Met vriendelijke groet,
Lindsey van der Veldt
([EMAIL=“lvanderveldt@live.nl”]lvanderveldt@live.nl)
Hallo,
Ik vroeg me af of jullie nog steeds opzoek zijn naar een au pair?
Ik wil al langer voor een langere periode naar Curacao komen om te werken.
Mijn naam is Radoyca Ansano en ik ben 23 jaar.
Ik ben onderwijsassistent en sinds 2 jaar werk ik in de kinderopvang en met verschillende leeftijdscatagoriën.
Ik hoop dat ik een kans maak.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijk groet,
Radoyca Ansano
E: [EMAIL=“radoyski_17@hotmail.com”]radoyski_17@hotmail.com
Hallo,
Ik ben 18 jaar en woon nog in nederland.
ik zou heel graag jullie au-pair willen zijn. curacao is echt een land waar ik nog naartoe zou willen gaan.
Verder heb ik ongeveer 3 jaar ervaring in oppassen op kinderen van 0 tot 9 jaar.
op dit moment ben ik nog buitenschoolse oppas bij een gezin met 2 jongens (5 en 8 jaar). het bevalt me wel goed om voor kinderen te zorgen.
Op dit moment ben ik nog bezig met mijn studie fotografie tot juni 2011, maar hoop daarna toch nog iets veel leukers te kunnen doen met mijn leventje. verre reizen maken en werken in het buitenland lijkt me geweldig!
Dit is misschien een tegenvallertje voor jullie (dat ik nog studeer). maar vanaf juni 2011 ben ik er helemaal klaar voor!
ik hoop snel iets te kunnen horen!
groetjes Lana
Hallo,
Ik ben Diana en 21 jaar. Ik voreg me af of jullie nog steeds opzoek zijn naar een au pair?
Ik ben vorig jaar naar Curacao geweest om een vriendin op te zoeken die daar stage liep. Toen ben ik in contact gekomen met een au pair. Ik dacht dat wil ik volgend jaar ook als ik met mijn studie klaar ben. Helaas is dat gezin al voorzien van een au pair tot april.
Ik ben eventueel beschikbaar vanaf september tot april.
Graag hoor ik een reactie van u.
Groetjes Diana
[EMAIL=“diana810@hotmail.com”]diana810@hotmail.com
Geachte Mevrouw,
Ik ben op zoek naar een baan als au-pair en nu wekte uw advertentie mijn interesse. Mijn naam is Elaine Zwaan en ik ben 22 jaar. Ik heb redelijk wat ervaring met kinderen. Ik heb onder andere een zusje van 8 en ik heb een aantal jaar stage mogen lopen op een bassischool waar ik les gaf in het vak toneel. Ik ben namelijk net afgestudeerd aan de theaterschool. Ik wil nu een jaar gaan werken en in september 2011 begin ik met de opleiding pedagogiek. Ik ben bereid om veel liefde en gezelligheid te geven. Ik ben erg ondernemend en zelfstandig. Ook ben ik altijd vrolijk en ben niet vies van huishoudelijk hulp.
Graag hoop ik snel een reactie te krijgen.
Met vriendelijke groet Elaine Zwaan
Hallo,
Bent u nog op zoek naar een au pair?
Groetjes Sophie
Hallo Mdonker,
De oproep voor een au-pair is alweer van enige tijd geleden en ik vraag me af of u inmiddels opzoek bent naar een nieuwe au-pair?
Ik heb al ervaring met het werken als au-pair op Curaçao en ben dan ook zeer geinterreseerd in eventuele mogenlijkheden.
Groet Shjarda
Hallo,
Mijn naam is Priscilla.
Ik vraag mij af of jullie nog op zoek zijn naar een au pair.
Als dit het geval is zou ik mij graag willen voorstellen per mail.
Om jullie zo een beeld te laten krijgen wie ik ben en waarom ik dit graag wil.
Mijn mail adres is pvandepol@live.nl
Met vriendelijke groet,
Priscilla vd pol