ik ben Anja Wouters en ben 19 jaar. ik studeer in juli 2009 af voor mijn opleiding als kinderopvang leidster niveau 3.
na mijn opleiding wil ik heel erg graag als au pair gaan werken in
Curacao of in Amerika
mijn hobbies zijn oppassen, leuke dingen doen met vriendinnen en plezier maken.
weet u misschien iemand die een au pair wil vanaf augustus 2009 of wilt u zelf een au pair mail mij dan gerust.
hallo,
dat klikt echt super, maar ik ga helaas 24 september al naar amerika
misschien dat als jullie volgend jaar een au pair nodig hebben dat we dan nog een keer kunnen mailen.
groetjes anja wouters. succes met verder zoeken.
Ik zag de advertentie van Linda hierboven, en ze had al iets gevonden.
Ik ben ook nog opzoek naar een au-pair gezin voor 2010.
Als er nog intersse is hoor ik het graag en zal ik iets meer over mijzelf vertellen en evt. mijn cv toe sturen.
het lijkt mij geweldig om voor een half jaar of een jaar op
Curacao te wonen. Ik pas op vanaf mijn 13e en ben gek op kinderen.
Momenteel ben ik hard bezig mijn eindexamen te halen, maar zodra ik die in handen heb, lijkt het me tof om er voor een periode tussenuit te gaan.
Het lijkt me erg leuk om om jullie kinderen te passen voor 6 maanden.
Ik ben Malíka, 24 jaar en woon nu nog vlakbij Aalsmeer. Ik werk op een kinderdagverblijf met kinderen van 0 tot 2 jaar. ook heb ik pas mijn kinder EHBO gehaald.
Natuurlijk mag het niet ontbreken dat ik een leuk,e flexibele, spontane en vooral lieve meid ben.
Mochten jullie nog geintreseerd zijn dan is mijn e-mail [EMAIL=“sunchi_malika@ohtmail.com”]sunchi_malika@ohtmail.com
’
Groetjes,
Malíka
Ik ben Michele Seijen ten Hoorn, 22 jaar, het CIOS sport en bewegen afgerond en nu werkzaam in de kinderopvang, zou graag op curacao willen werken, vind het erg leuk met kinderen te werken. Zijn jullie nog op zoek naar een au pair?
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“miessie9@hotmail.com”]miessie9@hotmail.com
Ik ben Liesbeth 27 jaar en werk als Senior Pedagogisch medewerker in de kinderopvang. Ik wil heel graag voor een langere periode naar het buitenland om daar te wonen en werken. Curacao spreekt mij wel aan! Dus heeft iemand een spontane, positieve en gedreven kinderwerker nodig?Laat het me weten! Tips wbt werken op Curacao zijn ook erg welkom!
alvast bedankt,