Ik ben in de winter van 2006 voor een paar maanden op Curacao geweest. Eenmaal weer terug in Nederland blijft het trekken en daarom heb ik besloten om deze winter weer terug te gaan naar Curacao voor onbepaalde tijd.
Ik ben een 22-jarige afgestudeerde HBO Pedagogiek student en ik werk al 4,5 jaar in de kinderopvang.
Ik ben nu op zoek naar een baan als au pair in Curacao, dus wanneer jullie iemand zoeken… Mail mij gerust/stuur mij een bericht, dan wisselen we meer informatie uit!
Dag Carlijn,
Heb je gisteren persoonlijk gemaild heb je die ontvangen. Ik was benieuwd of het al gelukt is? Waarom Curacao en of je in het bezit bent van een rijbewijs.
Ik las jouw oproep. Ik ben zelf 21 jaar en aan het werk als leerkracht voor groep 1/2. Maar ik wil erg graag een jaar er tussen uit. Curacao lijkt me erg leuk om naar toe te gaan.
Ik ben alleen nog niet veel opgeschoten in mijn zoektocht naar werk op Curacao.
Heb jij misschien enig idee waar je allemaal kan zoeken? Voor aupair? Het lijkt of jij al een beetje beter bekend bent met het land.
En is het jou al gelukt een au pairgezin te vinden?
Hallo,
Ik wil ook graag voor een jaar als aupair in curacao gaan werken.
Ik ben 19jaar en in juli afgestudeerd als verzorgende ig. Ik werk nu in een verzorgingshuis maar heb ook op de kraamafdeling in het ziekenhuis gewerkt.
Nu wil ik er gewoon graag een jaartje tussenuit. Dus als iemand uit curacao per augustus 2008 iemand nodig heeft stuur me dan een berichtje!