Hallo allemaal,
Ik wil graag na mijn huidige opleiding tot Directiesecretaresse een jaartje wachten voordat ik aan mijn nieuwe opleiding begin. In dit jaar zou ik graag enkele maanden naar Curacao willen vertrekken en het liefst zou ik er willen werken als Au Pair.
Curacao is een plaats waar ik me altijd tot aangetrokken heb gevoeld, mijn vroegere beste vriendin ging er altijd naar toe!
Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken naar informatie. Maar werken in de horeca is niets voor mij. Naast mijn opleiding en mijn bijbaantje in een bakkerij pas ik minimaal 1x per week op, op mijn oppaskinderen (3 en 5 jaar). daarnaast werk ik voor een oppascentrale van een erkend kinderdagverblijf in Maastricht.
Ook hiervoor pas ik op, op kids vanaf enkele maanden tot ongeveer 10 jaar. Ik heb veel ervaring met kinderen en eventuele referentie’s zijn op aanvraag.
Ik ben een zelfstandige, vrolijke en vooral betrouwbare meid. Ik woon al enige tijd op kamers in Maastricht. Verder verwacht ik dit jaar nog mijn rijbewijs te halen!
Zoekt u een au pair? Of kent iemand die een au pair zoekt? Aarzel niet, en mail mij. Het liefste zou ik vantevoren kennis (komen) maken!
Lieve groetjes,
Linda.