Au pair aangeboden Curacao +/-6 maanden in 2010

Beste gezinnetjes,

Ik wil graag ongeveer een half jaartje tussen augustus 2010 en mei 2011 naar curacao willen komen om te werken.
Mijn naam is Linda Jansen, ik ben sinds april 18 zit nu naar het laatste jaar van mijn opleiding.
Na dit jaar wil ik er een paar maanden tussenuit om vervolgens in het jaar erna aan een nieuwe opleiding te beginnen. Indien gewenst, zou ik zelfs graag van te voren kennis willen komen maken! IN DECEMBER GA IK OP VAKANTIE NAAR CURACAO!!! :zon02:

Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken naar informatie. Maar werken in de horeca is niets voor mij. Naast mijn opleiding en mijn bijbaantje in een bakkerij
pas ik minimaal 1x per week op, op mijn oppaskinderen (3 en 5 jaar). daarnaast werk ik voor een oppascentrale van een erkend kinderdagverblijf in Maastricht.
Ook hiervoor pas ik op, op kids vanaf enkele maanden tot ongeveer 10 jaar. Aantoonbare ervaring met kinderen heb ik genoeg.

Verder ben ik bezig met rijlessen en ga ik ervanuit om tegen die tijd mijn rijbewijs te hebben. Ook handig om te weten: ik rook **niet ! **

Ik ben een zelfstandige, vrolijke en vooral betrouwbare meid. Ik woon al enige tijd op kamers in Maastricht.
Ik kijk erg uit naar jullie reactie’s!

Lieve groetjes,
Linda Jansen

PS. mail me voor meer info of referentie’s!