Vanaf begin Januari 2010 zijn wij op zoek naar een nieuwe au pair /opppas / nanny aangezien onze huidige au pair helaas terug gaat naar Nederland.
Je past 4 dagen per week op en af en toe 's avonds. Je helpt ons met het lichte huishoudelijk werk, je haalt de jongens op van school, en je kookt 's avonds (als je dat leuk vindt) een (eenvoudige) maaltijd.
Wij zijn een gezin met twee jongens van 3 en 5 en het derde kindje verwachten we begin maart 2010.
We zoeken iemand -het liefst met ervaring- indien mogelijk met een relevante opleiding, maar vooral iemand die het super vindt om met kinderen om te gaan, die het leuk vindt om te zwemmen, om te knutselen of te kleien of te kleuren.
Als je het leuk lijkt om nader kennis met ons te maken, stuur mij dan wat informatie met een foto over jezelf.
Ik heb je net al even een privebericht gestuurd, maar was er vergeten in te zetten dat je me ook kan mailen op mijn privemail: [EMAIL=“ellenschoffelen@hotmail.com”]ellenschoffelen@hotmail.com
Hallo Marja,
Heb interesse in de job als au paire.
Zal me even voorstellen:
Ik heet Mieneke Buedts ben 32 jaar en 10 jaar ervaring als verpleegkundige.
Heb in het verleden op mijn nichtjes gepast, opvang zieke kinderen aan huis gedaan.
Ben momenteel werkzaam als bejaarden animator dus creatief bezig zijn is mijn dagelijks werk.
Als u mijn naam ingeeft op facebook ziet u mijn profiel foto.
U kan mij bereiken op;
[EMAIL=“*mieneke.buedts@live.be”]*mieneke.buedts@live.be
*011/54.16.75 (na 17 uur)
Mvg Mieneke BUedts
Ik zou heel graag in 2010 bij jullie komen als au-pair.
Ik ben Meike Rinkel en 23 jaar oud. Ik ben de PABO afgerond en ervaring opgedaan in verschillende groepen van de basisschool. Ik heb ook meerdere oppasadressen gehad. Vanaf 19 december 2009 ben ik weer beschikbaar. Het lijkt me ontzettend leuk om bij jullie te komen werken. Ik heb veel affiniteit met kinderen en erg benieuwd naar Curacao.
Ik hoor graag van u.
Groeten Meike Rinkel