Vrolijke aupair gezocht voor op CURACAO!

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een vrolijke aupair die ons wil helpen met het oppassen op ons dochtertje van 2 jaar. Het betreft de periode november 2014 tot en met januari 2015.

We bieden je een eigen vrijstaand appartementje aan en je kunt gebruik maken van alles in en rond ons huis, inclusief auto en zwembad. Wat we van je vragen is het ophalen van ons dochtertje van school (3 dagen per week), oppassen 2 hele dagen (lekker naar strand of zwembad bijvoorbeeld) en variabel 1 of 2 keer per maand een weekend of avond dienst. De rest van de tijd ben je vrij om te genieten van zonnig Curacao.

Uiteraard zoeken we een serieus en betrouwbaar persoon. Als je interesse hebt neem contact op dan kunnen we de details bespreken.

Bedankt!

Goede avond,

Zou U mij een mail willen sturen?

Gr. Tess

Forum Admin Brake :

Hoi Larissa en Tess,

Het is niet toegestaan om elke keer je emailadres te vermelden in je berichtjes!
Er zijn nu éénmaal huisregels die wereldwijzer hanteert,daarom de leden alsook wij de Forum Admin moeten zich daar aan houden !
U kan het reglement hieronder nog eens rustig bekijken.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.

huisreglement

Hallo,

Zoek u toevallig ook nog iemand voor september voor een half jaar of een jaar?

Hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Concha Gloudi

Hallo,

Zoekt u nog een Au Pair vanaf september 2015?
Ik zal me even voorstellen…

Mijn naam is Shirley Merk, 18 jaar oud en woonachtig in het zuiden van Nederland. In juli a.s. ben ik klaar met mijn studie Directiesecretaresse/ managementassistente. Voordat ik aan mijn vervolgstudie begin, wil ik graag een ervaring rijker worden. Omdat ik kinderen erg leuk vind, wil ik graag Au Pair worden in het buitenland. Spelen, sporten en creatief doen met de kinderen lijkt me erg leuk! Ik ben beschikbaar vanaf september/ oktober voor ongeveer 3 maanden. Daarna zal ik aan mijn vervolgstudie beginnen.

U kunt me ook terugvinden op Facebook en LinkedIn.

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Shirley Merk

Hallo,

Zoekt u nog een au pair vanaf september 2015 of weet u andere gezinnen die daar nog een au pair zoeken?

Mijn naam is Annewies Visser en woon in een klein dorpje in het leuke Friesland!
Ik ben 20 jaar oud en ben in het bezit van een rijbewijs. Ik heb een diploma voor pedagogisch medewerker en als het goed is heb ik volgende week ook mijn diploma persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg binnen!

Ik vind het leuk om met mensen en kinderen te werken.
Op dit moment werk ik twee dagen als gastouder in een gezin met twee kinderen van 4 en 2 jaar oud. Hier werk ik al bijna twee jaar. Dit doe ik naast school.

Ik zou graag een nieuwe ervaring willen op doen in het buitenland met kinderen.
Ik vind het leuk om lekker creatief te zijn met kinderen maar ook lekker buiten spelen en een relaxt momentje vind ik belangrijk.

Wilt u meer over me weten? Zoek dan contact met me op via linkedIn en of Facebook.

Met vriendelijke groet, Annewies Visser

Hallo,

Ik vroeg mij af of u voor dit jaar ook nog een au pair zoekt?
Zo ja, dan kan ik u alle informatie over mij sturen.

Met vriendelijk groet,
Zoë

Hallo,

Ik ben Danique ben 19 jaar, en ben bijna afgestuurd in de zorg. Heeft u nog een au pair nodig. Dit lijkt me dan heel leuk.
Dan zou ik u ook nog wat meer over mijzelf vertellen.

Groetjes Danique

**Beste Curacao123, Wat een leuke advertentie! Ik zal mijzelf eerst maar even voorstellen :dag: Mijn naam is Katerina van der Waal en ik ben 29 jaar. Ik woon in Flevoland, Nederland. Ik ben een hele spontane, actieve dame die opzoek is naar een heel warm en lief gezin waar ik mogelijk veel voor kan betekenen! Ik heb altijd al een passie met kinderen gehad! Ik breng veel liefde en gezelligheid in huis en kinderen kunnen bij mij altijd hun leuke verhalen kwijt.

Wat vind ik leuk als au pair?
Het heerlijke vind ik de band die ik opbouw met mijn (oppas) kinderen. Met mijn voormalige oppaskindje Isa werd ik grote vriendinnen die de leeftijd van 4 jaar had. Ze worden met de tijd een deel van je en je gaat ze als je eigen kinderen zien, natuurlijk wel met professionele afstand. De ontwikkeling, hun grote fantasie en speelse gedrag is erg leuk om te zien en geniet ik van de gezellige sfeer die kinderen brengen. De ontwikkeling van jonge kindjes is echt een belevenis, ik kijk graag de positieve veranderingen in het kind. Daarom ben ik blij om te lezen dat uw kindje nog zo jong is:kus:
Verder vind ik het allerbelangrijkst dat ze veel liefde ontvangen en zich vertrouwd voelen zowel bij de au pair als bij de omgeving.
Ik behandel mijn oppas kinderen alsof het mijn kinderen zijn maar wel met professionele afstand zoals ik al eerder aangaf. Ik. Ik vind dat kinderen zich het prettigst in hun eigen thuis voelen en werk ik ook zelf liever op deze manier. Lijkt het u wat om eens kennis te maken? Dan hoop ik dat u op mijn bericht wilt reageren.

Het is een heel verhaal geworden maar dat komt door mijn enthousiasme!! Haha

Met hartelijke groetjes

Katerina van der Waal

**

Beste Curacao 123
Jullie advertentie spreekt me erg aan, daarom dat ik me ook even aan jullie voorstel.

Mijn naam is Rachelle Ummels en ik ben 19 jaar. Ik woon in maastricht bij mijn moeder. Ik ben over 3 weken afgestudeert als Pedagogisch medewerker. Ik heb 3 hele leuke stagen jaren gehad met verschillende leeftijden. Ik ben dan ook goed met kinderen van alle leeftijden. Ik vind het heerlijk om met de kinderen activiteiten te doen maar ook om lekker mee te knuffelen! Verder hebbik ook nog genoeg kleine neefjes en nichtjes waar ik opgepast heb, en nog steeds doe! Nu ik klaar ben met school, wil ik graag ervaring opdoen in het buitenland. Ik zou in principe per juli beschikbaar zijn. Maar heb wel nog een vakantie geboekt in augustus. Dus eind augustus ben ik volledig beschikbaar.

Groetjes,

Rachelle

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben Meike van der Wiel en 19 jaar oud. Ik heb dit jaar eindexamen Havo gedaan en helaas 2 vakken niet gehaald. Ik ben van plan om volgend jaar staatsexamen te gaan doen. Ik wil graag iets nieuws doen en au pairen lijkt mij erg leuk voor een jaar. Ik zou graag in een gesprek verder willen toelichten. Ik hoop graag van u te horen.

Mvg,
Meike van der Wiel

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Hallo,

Ik zal me even voorstellen,
Mijn naam is Macy Van Santvoort (20 jaar)
Ik heb gewerkt als Animator bij De Speelpleinwerking met kinderen van 4 tot 16j.
Ook ben ik met veel plezier vrijwillig mee gegaan met Intersoc werk-vakantie’s.
Ik heb gewerkt met babys, dreumes, peuters en basisschool kinderen.
Ik wil nu graag een tussen jaar nemen om meer van de wereld te ontdekken en mijn engels wat bij te leren.
Au pair leek me een goed idee omdat ik het heerlijk vind om met kinderen te werken en ze te zien ontwikkelen en opgroeien.
Om hier een deel van uit te maken vind ik erg belangrijk.
Ik ben zelf erg creatief (knutselen, schilderen tekenen) ik hou van sporten en activiteiten doen, maar vind het ook heerlijk om een boek te lezen.
Ik hou van aanpakken en ben zelfstandig in taken uitvoeren.
Ik ben vanaf 1 september beschikbaar voor een jaar.

Ik hoor graag van jullie,

Groetjes,

Macy

Hoi:)

zoeken jullie nog iemand voor dec/jan 2016? ik hoor graag van jullie, om wat meer over mijzelf te vertellen:)

Hallo, zoekt u nog een au pair? ik studeer in december af als pedagogisch medewerker en het lijkt me dan super leuk om als au pair te werken in het buitenland.

Hallo,

Ben je nog opzoek naar een au-pair rond September?

Groetjes Andrea