Voor onze 3-jarige dochter zijn we op korte termijn op zoek naar een betrouwbare oppas. Ben je vrolijk, zelfstandig en heb je aantoonbaar ervaring als oppas voor jonge kinderen, neem dan contact met ons op! We wonen in een mooie, centrale buurt op Curacao.
Ik heb u een prive bericht gestuurd!
Beste,
Ik heb één jaar opgepast op een jongen van 7 jaar.
Verder ben ik ingeschreven bij de kinderoppas dienst.
Ik ben zeer creatief en kan me vrijmaken voor een lange periode.
Met vriendelijke groeten
Hannah
Beste NvW,
Weet niet of uw aanbod nog steeds geldt maar lijkt me leuk om te doen! Belt u me anders even? Tel: 6975312
Met vriendelijke groet,
Toon
Geachte heer/mevrouw.
zijn jullie nog steeds op zoek naar een au-pair.
als dat zo is, mail mij dan
Hallo meneer/mevrouw,
Ik ben Michele Seijen ten Hoorn, 22 jaar, het CIOS sport en bewegen afgerond en werk nu in de kinderopvang. Ik hoop dat jullie opzoek zijn naar een au pair, want zou dit erg graag willen.
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“miessie9@hotmail.com”]miessie9@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Michele Seijen ten Hoorn
Hallo,
Ik vertrek begin februari voor 6 maanden naar Curacao, ik ga hier stage lopen op een kinderdagverblijf.
Om iets bij te verdienen ben ik opzoek naar een oppasbaantje.
Hoop snel iets van u te horen.
Mijn e-mail adres is: miss_sixty700@hotmail.com
:wereld:
Ik ben Debby van Riet 31jr uit Utrecht, Ik zou graag voor een lange tijd naar curacao willen mijn werk/hobby is belly paint en kinderschmink www.magnifiekst.nl
omdat ik er niet zeker van ben of ik daar mijn kosten mee kan verdienen dacht ik, misschien kan ik het combineren met au-pair en huishouding?
ik heb oppas en schoonmaak ervaring.
Ik hoor graag van U.
Met vriendelijk groet,
Debby van Riet:dag:
Hallo,
Ik weet niet of jullie nog op zoek zijn naar een au pair,maar ik ben zeer geintresseerd ik heb al een jaar op Curaçao gezeten ook al sau pair en dat was reuze goed mee gevallen dat ik het zeker nog een keer wil doen,heb er veel ervaring mee op gedaan en weet natuurlijk de plaatsjes die de kindjes leuk vinden,namelijk de kinderboerderij,en natuurlijk het strand bij mambo,heb er zo veel leuke dingen gedaan met de kindjes dat ik het zeker nog eens wil beleven,
hopelijk zijn jullie nog opzoek
Mijn naam is Mandy 22 jaar.
Groetjes