ja klopt de straat naar de vomar, in wat voor winkel werk je dan?
Ik werk er nu niet meer hoor !!
Maar ik werkte in de zaak Carramello
ohh daar ben ik wel vaak geweest voor me extensions te halen, grappig zeg!
Dan zal ik je vaak genoeg in de winkel hebben gehad, want in die tijd was me bazin veel ziek en ik werkte or soms wel 6 dagen in de week
Erg grappig zeg ,
maar ben jij ook met een Turkse man ??
ja dan moet ik je ongetwijfeld gezien hebben, ja heb ook sinds 14 maanden een turkse vriend
helaas is hij deze week naar het leger in karabuk vertrokken.
en jij? zijn jullie al lang samen?
Ja ik ben nu 3 jaar met hem , maar hij woont ook nog steeds in Turkije en hij moet eigenlijk ook nog het dienst in en daar is hij al erg laat mee , want hij wil helemaal niet en hij is al 31 jaar dus tja ook een beetje uitkijken is het voor hem nu …
Maar ja als je toch een toekomst wil opbouwen dan zal die toch ook ooit eens eerst in dienst moeten want anders krijgt hij nooit een nieuwe paspoort meer .
Dus we zijn druk bezig nu met hoe en wat we nu het beste kunnen gaan doen , maar het maakt het allemaal ook niet echt makkelijk op he !
oh dat is vervelend ja, ze dienstplicht zou hij inderdaad nog wel moeten doen ja.
zou jij niet daar willen wonen dan?
Zoals ik me nu voel , dan denk ik ik pak me spullen en ga naar hem toe , maar dat zou een klein beetje onvoorbereid zijn , want ik ben er net pas 2 en een halve maand geweest , en als ik daar heen zou gaan , dan wil ik toch ook verzekerd willen zijn van werk en woning .
En het allerbelangrijkste vind ik ook , is dat ik een zoontje heb van 6 jaar uit me vorige relatie , ik weet niet of ik hem zomaar mee kan nemen naar Turkije toe ??
Maar het gemis van wat ik nu voel , is dat als ik kon gelijk een ticket terug zou boeken om bij me mannetje tezijn .
Woont die van jou dus ook in turkije nog ?
ja die van mij woont in turkije helaas, zodra ze leger klaar is kunnen we plannen over de toekomst gaan maken en hoop dat ik hem hierheen kan krijgen.
oh je hebt een zoontje, ja dan is het wat lastiger om daar zo heen te vertrekken.
wat lekekr dat je net 2 en halve maand geweest bent! ben jaloers!
ik zou ook zo graag ernaar toe gaan nu maar helaas hij zit in het leger
en waar woont die van jou dan in Turkije ???
waar heb je hem ontmoet dan …en wat wil jij gaan doen later dan ??
wil je dat hij naar Nederland komt of wil jij naar Turkije gaan emigreren??
En ik geloof dat het best moeilijk is dat je mannetje in het leger zit nu , hebben jullie nog wel een beetje contact met elkaar?
hij woont in hatay maar we hebben elkaar in alanya ontmoet daar werkte hij in de zomer, ik ben verpleegkundige en heb een goede baan hier dus heb liever dat hij hier heen komt, mocht het onmogelijk zijn ga ik toch die kant op! ja hij beld me elke dag even maar omdat het erg duur is zijn het soms maar 5 minuten helaas! maar mag van geluk spreken dat hij me kan bellen. ik hoop hem in december weer te zien
Ohh leuk man , nou dan mag je echt wel blij zijn dat je iedere dag wel wat van hem hoort !!
anders is het best moeilijk he …
wel grappig dat jij verpleegkundige bent , want ik heb net van de week een aanbod gehad om in een ziekenhuis te werken in april 2009 in kusadasi .
En ga jij ook in december weer naar hem toe? ga je dan weer naar Alanya of ga je Hatay heb opzoeken ?
oh wat leuk zeg! ja ik ga in december weer maar waarheen is nog onduidelijk moet even afwachten hoe het allemaal met het leger verloopt en waar hij op dat moment zit, waarschijnlijk vlieg ik naar istambul maar is nog even afwachten
Heey, ik heb ook nog nooit van vitalische geloof of hoe heette t ook alweer gehoord ! maar zoals je me het uitlegd wat het is en wat het inhoud is het wel n heel leuk geloof ! xx macy
Oja Aliviet !
Hoi Macy ,
tja een Aliviet is ook een moslim maar hun profeet is zoals je in het woord al terug kunt vinden Ali , en hun overeen komst komt meer overeen met bij ons het Christendom , en wat ik prettig vind is dat bij hun vrouw en man gelijkwaardig zijn , en ik ondervind dat natuurlijk met me eigen man .
Dus ik ervaar het als een prettig geloof die dus heel goed tedoen is tussen totaal twee verschillende culturen .
Ja, het klinkt me goed in de oren ! dus je ehbt het goed getroffen he
Tja ik ben wel blij met me mannetje , maar dat zal niet alleen te maken hebben dat bij een Aliviet is …maar het maakt het misschien wel op sommige opzichten wel makkelijk ,maar ik ben van mening als je er voor volle 100% achter je relatie staat dat het niet uitmaakt uit welk cultuur ze komen …
Het is geven en nemen in iedere relatie , en ik hoop voor jou Macy dat jij ook gelukkig mag worden met jou Askim
Dankjewel, ik hoop ook dat er nog iets goeds van getoverd word. Ja natuurlijk ligt het niet alleen aan het cultuur maar als je zo al gelukkig met hem bent is het nog een extra “cadeautje” van de liefde
Macy ,
ik was toch ff benieuwd of je al een email of een brief had gestuurd naar je Askim?