Zijn er meerdere floating hotels in Kanchnaburi???

kan iemand me misschien vertellen of er meerdere floating hotels zijn op de river kwai/kanchanaburi??
Hoor het graag van iemand… suggesties wellicht om te boeken?
vertrekken 1 september naar thailand en willen daar rond de 4e en 5e blijven overnachten. Moet ik vooraf boeken via booking.com of niet?

Er zijn inderdaad meerdere floating Hotels.
De bekendste is: River Kwai Jungle Rafts Resort in Kanchanaburi, Thailand | Zoover
Maar er zijn vele varianten in de omgeving.
Wij zelf gaan dmv een 3-daagse excursie naar boven genoemde in November.
Ik heb dus nog niet de ervaringen, maar wat ik zo lees op diverse fora en sites. Zijn er vele varianten op boven genoemde, maar is boven genoemde de "enige echte"floating Hotel welke echt op het water ligt ipv aan het water. En waarbij je op leuke wijze vanaf je hut het water inspringen kan en er geen stroomvoorzienigen zijn, dus alles met olielampjes !

he man!

Thanks voor je antwoord! :slight_smile:
Gaan die maar nemen dan.
Denk ook verstandig om hem dan maar vooraf te boeken via www.booking.com om teleurstelling te voorkomen…

Bedankt!

Ook geweest in bovenstaand floating hotel. 2 maal zelfs. Erg leuk, vooral in de avond met alle olielampjes, geen electra. Maar 4 of 5 dagen is wel erg lang. Een dag of 2 dan kan je alles wel een beetje zien en doen daar. Bijna iedereen verblijft 1 of 2 nachten.:dag:

Sorry ik lees het verkeerd, ik dacht 4 of 5 nachten, maar er staat wat anders.

Er zijn er veel meer, en ook in Kachanaburi zelf. VN Guesthouse
www.vnguesthouse.net vraagt 250-450 baht, wat neerkomt op 6-11 euro.

Ik heb er ontbeten, en genoten van het uitzicht.

Sai Yok View Raft (ook hele mooie floating rafts) is in het Sai Yok National Park, je kunt met een zwemvest floaten op de snelstromende Kwai Noi rivier, en genietenvan de twee watervallen, en er is ook nog een vleermuizengrot.

Het Sai Yok National Park ligt op twee uur rijden van K’buri, met de bus.

Hans.