Hey allemaal!
Ik ga van 22 april tot 22 mei naar Thailand! Echt super veel zin in
Nu kom ik ongetwijfeld op een aantal vragen, hier vast de eerste
Ik wil 1 of 2 nachten in een floatel bij Kanchanaburi overnachten, river kwai jungle rafts bijvoorbeeld. Is het nodig om deze vooraf te boeken of is dit ter plekke goed te regelen? Zoals bij de meeste hotels in Thailand. Maakt dit ook nog uit qua prijs?
Groetjes Ties!
In de "hoofdstraat "van Kanchanaburi zitten enkele reisagenten, waarbij je dit kunt regelen. Let erop dat je zowel dichtbij K’buri als iets verder weg op de rivier kunt overnachten. Houd in de gaten dat het op de Kwai Noi zou moeten zijn, omdat die veel wilder stroomt dan grote broer Kwai, die slechts een beetje door K’buri heen kabbelt.
Drie jaar geleden overnachtte ik in Sai Yok National Park, dat is op zo’n 60-70 km van Kanchanaburi, dat is echt middenin de jungle. Het kan dus ook dichterbij, houd bovenstaande info daarbij in de gaten.
Hans.
Het is goedkoper om dit via een reisagent te reserveren dan bij de River Kwai Jungle Rafts zelf. Vanuit Bangkok bieden ze ook 2- of 3-daagse tours aan waarbij je wordt opgehaald en afgezet bij je hotel in Bangkok.
In april/mei kan je dit normaal gesproken nog wel ter plaatse regelen als je in Thailand bent.