River Kwai Floatel

Hallo Thailand vrienden,

In november wil ik 2 of 3 nachten op een zgn drijvend hotel in de River Kwai verblijven.
Het probleem is dat ik er zoveel zie…
Ook lees ik verhalen over dicoboten e.d.
Wie kan ons adviseren welke te nemen?
Redelijk rustig, mooi uitzicht en goed te bereiken…
Alvast bedankt !
:vak01:

Langs de beroemde brug over de River Kwai vind men drijvende hotels, drijvende restaurants en discoboten waar karaoke-shows worden gehouden.
Het zijn overdekte vlotten waaruit snoeiharde muziek schalt en die men kan huren om al feestend de River Kwai af te varen.
Je kan vanaf het treinstation in Kanchanaburi naar een van de vele drijvende hotels lopen.
VN Guesthouse is één van de drijvende hotels waar je goedkoop kan overnachten! hier kan je deze website bekijken

1 like

De bekendste drijvende bungalows zijn die van de River Kwai Jungle Rafts (Floatel). Deze bevinden zich buiten Kanchanaburi dus geen last van de boten waar Georges het overheeft. Je hebt er geen elektriciteit dus in de avond wordt alles sfeervol verlicht met olielampjes. Erg leuk om hier 1 of 2 nachten te verblijven.
Wil je meer luxe, dan kan je in het nabijgelegen The Floathouse overnachten, dit zijn luxe bungalows op het water en daar betaal je dan ook een stuk meer voor.

1 like