iemand nog een leuke tip voor een verblijf in kanchanaburi? Het hoeft geen goedkoop hostel te zijn, ben eigenlijk meer op zoek naar een goed maar betaalbaar hotel met buitenzwembad gelegen in de buurt van de famous bridge over the river kwai!
Als het tussen de 20 en 30 euro per nacht kan blijven ben ik een gelukkig mens!
Dat ziet er inderdaad goed uit, is nog van Nederlandse eigenaars ook. Maar de goedkoopste kamer is toch al rond de 50 euro, dat is bijna het dubbele van mijn budget. In ieder geval bedankt voor de tip, is het overwegen waard als ik de rest van de vakantie wat goedkoper ga verblijven!
Het Oriental Kwai Resort is van Evelien en Djo en is een topresort, een absolute aanrader, maar het ligt buiten de stad en dus niet heel dichtbij de brug.
Het Felix River Kwai Resort ligt wel vlakbij de brug, maar daar betaal je ook al zo’n 2050 Baht per nacht voor…
Ja, ik ben bang dat alle goede resorts op zijn minst rond de 2000 bath zijn. Heb al wat rond gekeken op internet en kom bijna niets goedkopers tegen, behalve hoteletje in het centrum, vandaar dat ik hier rond vraag of er misschien mensen zijn die nog goede tips hadden. Felix ziet er in ieder geval ook erg goed uit!
Wij hebben in januari in Ploy Guesthouse geslapen. Erg leuk, goed gelegen en super zwembad. Ook hebben wij via hen transfer vanaf het vliegveld en terug naar Bangkok laten verzorgen…
Ligt midden in het leven aan de rivier. Wij hebben geslapen in de River cottage
Dank voor de reacties! Oriental Kwai ziet er tot op heden het aantrekkelijkste uit voor mij. Misschien moet ik mijn portemonnee maar eens wat verder open trekken.
Een aanrader is royal river kwai resort and spa, ligt ook buiten het centrum, maar prachthotel met geweldige service.
Je betaald momenteel om en bij de 1600/kamer/nacht, ontbijtbuffet inbegrepen, blijf je langer kan je makkelijk onderhandelen ook. Mooi om van hieruit met een longtailboat naar de brug te varen http://www.royalriverkwairesort.com/promotion.php
Hoi
Wij verbleven afgelopen zomer in Thai garden inn, ong 10 minuten lopen naar het toeristische centrumpje, zwembad en mooie tuin, kleinschalig. Wij betaalden 600 baht per nacht voor een huisje (onze badkamer was erg oud, de andere huisjes waren al opgeknapt, deze waren duurder, weet niet precies hoeveel je daarvoor moet betalen).
Op de schimmelbadkamer na, waren we erg tevreden over thai garden inn.
succes met zoeken