Dit floatel is een perfecte locatie om eens lekker tot rust te komen.
Vanaf de pier is het nog een klein kwartier met de boot* voordat je bij de rafts bent.
Na een fascinerende boottocht kom je op een pracht plek aan de Kwai rivier.
De kamers zijn zoals je op een vlot mag verwachten zeer summier, zonder elektriciteit en warm water en de bedden voelen klam en vochtig aan.
De kamers hebben een klamboe rondom de bedden en een westers toilet en handdouche met koud water.
In de direkte omgeving heb je alleen Mon-village met z’n 30 bewoners, en de Mon-tempel.
Het ontbijt is wat mager maar dat maakt het diner meer dan goed, wat was het daar lekker…
Het enige waar sommige mensen over hoorde klagen was de heen en weer rennende zwemmers die zich vanaf de kop van de rafts in het water lieten vallen om zich zo door de stroming van de zeer snel stromende rivier mee te laten voeren naar het einde van de rafts.
hallo wij zijn daar ook geweest en ik vond het de mooiste ervaring allertijden ,zo sereen en rustig ,geweldig daar ,leuke dagen gehad ,en ja je kan lekker het water in en de rivier afzakken ,maar ik heb geen last van rondrennede mensen gehad ,ik vond het een gezellige belevenis en de mon mensen waren ook erg lief .ooit wil ik daar weer heen…:zon02:
River Kwai Jungle Rafts
Baan Tahsao, Amphur Saiyoke, Kanchanaburi, 70150 Ban Kaeng Raboet.
Moet je er wel bij vertellen dat overnachten aldaar niet goedkoop is Ief!
Je mag toch wel rekenen rond de 3000bath per overnachting!!
Ja zulke prijzen kwam ik dus ook tegen. Klinkt prijzig, maar het ziet er wel prachtig uit! adviseren jullie om in nl al te boeken? En zo ja, waar? Of pas en thailand? En hoe dan?
agoda.nl/River_Kwai_Jungle_Rafts daar spreken ze van hoge kortingen Ief!!best daar eens na toe surfen?
en eventueel vergelijken met River Kwai Jungle Rafts zou ik zeggen?
veel suc6 Ief
groetjes
georgessiam.