Zijn er goede luiers te koop in Kathmandu

wij vertrekken over een week naar Nepal met onze dochter van 14mnd. Sommige sites zeggen dat je best luiers daar kunt kopen. Anderen zeggen dat het net plasticen doekjes zijn en dat je beter ze kan meenemen. Wie heeft hier ervaring mee? en wat raden jullie aan, meenemen of daar kopen?

Alvast bedankt
Tamara

Begin januari stond in The Himalayan Times dat er een nieuw merk op de markt is in Nepal. Of ze goed zijn?? Ik ga morgen naar Kathmandu en kan kijken voor je wat er zoal in de winkel ligt en wat het kost. Maar dan nog weet je niets over de kwaliteit.

** New diapers in the market **

Added At:  2012-01-05  10:37 PM

**HIMALAYAN NEWS SERVICE**
                                                                                                              							    									   									KATHMANDU: Khatu International has launched Malaysian brand Mother’s Choice disposable baby diapers in the market.

The ISO 9001:2000 certified disposable baby diapers are available in economy packs in the market, according to the company.

Mother’s Choice diapers are supposedly super absorbent and leave baby’s skin comfortable and dry.

“These diapers are manufactured using wood pulp, non-woven fabric, sap, tissue paper, cloth-like back sheet and are available with leakage proof and breathable back sheet,” the company said in its press release here today.

Ik ben nu in Pokhara. Ze hebben 4-5 Nepalese merken luiers hier. Of ze goed genoeg zijn weet ik niet, niet getest :slight_smile:

allereerst bedankt voor de reacties! Dat heeft ons gesteund in de volgende keuze:
We hebben voor de helft eigen luiers meegenomen. Zo zouden we zeker weten gedurende de nacht en lange reizen goede luier hebben. Voor de rest hebben we de gok genomen om luiers hier in Nepal te kopen. Bij BatBatini supermarket in Bishal Nagar (een wijk in Kathmandu) kun je behalve diverse Nepalese merken ook Pampers kopen. Nu zijn die wel van een andere kwaliteit dan als wat wij gewend zijn in NL. We zijn dus erg blij met onze 50/50 aanpak en dat is dan ook aan anderen aan te raden!

Nogmaals bedankt voor de tips!

Graag gedaan, slim opgelost!

Ik ben alweer thuis, vriesweer en schaatsen op tv. Zat ik nog maar in lekker warm Pokhara…