Hoi Allemaal, ik ga eind september naar Nepal om de anna purna trail lopen. Ik vraag me af of ik beter een goede slaapzak in Nederland of in Nepal kan kopen. hoe duur is een slaapzak in Nepal? Of heeft iemand nog een goede slaapzak die ik kan over kopen? Ik hoop dat iemand mij advies hierover kan geven. Liesbeth
Beide niet, goede slaapzakken met dons zijn echt heel duur ook in Nepal. Maar gelukkig kan je ze huren voor 1-2 dollar per dag. Als je met een gids of organisatie ter plekke gaat kunnen ze dit prima voor je regelen. Anders zelf even rondvragen bij winkels die trekking spullen verkopen in bijvoorbeeld kathmandu en die helpen je wel op weg.
Namaste Lotjelotje.
Zeker kan u een slaapzak huren in Nepal - maar, neem dan een lakenzak mee vanuit Nederland.
Als u begrijpt wat ik bedoel.
Teka Tamang
Dank je wel voor jullie reacties, ik begrijp dat ze niet helemaal schoon zijn, ik heb een lakenzak. Maar ik hoop dat ze warm zijn, heb het snel koud
Gewoon in Nepal huren, ontzettend veel trekkingswinkeltjes waar je ze gewoon schoon kan krijgen.
Goed, warm en goedkoop. Ze hebben verschillende: tot 10graden, tot 0, of -0. Succes!
Als je de slaapzak een reis gaat gebruiken dan kun je deze huren echter wil je vaker trekkings doen of gaan kamperen dan zou ik er zelf een aanschaffen, ik heb het liefst mijn eigen spullen bij me waarvan ik weet dat ze me goed beschermen tegen eventuele kou ![]()