Zijn er campers te huur vanaf Bergen?

Volgend jaar gaan wij, 5 dames van rond de 45 jr, tien dagen naar Noorwegen. Aangezien we voor de highlights gaan, zijn we van plan om rechtstreeks naar Bergen te vliegen. Het vreemde is dat we geen camperverhuur bedrijven kunnen vinden in die buurt. Kan iemand ons helpen? Het gaat om een 6 persoons camper in de periode van 29 mei t/m 8 juni 2014. We zijn ook bereid om particulier te huren.
Mocht dit niet lukken wat zijn dan de opties? Oslo leek ons zover uit de buurt…Mobiele groet, Petra

Volgend jaar is de bedoeling dat ik met 4 vriendinnen met 4 vriendinnen per camper 10 dagen door Noorwegen gaan reizen. Aangezien we beperkt tijd hebben willen we rechtstreeks maar Bergen vliegen en daar een camper huren. Tot mijn grote verbazing kan ik geen camperverhuurbedrijf vinden in deze omgeving. Kan iemand mij een goede tip geven of eventueel een alternatief? Mobiele groet, Petra

Hoi Petra

Ik zit even zonder pc dus is wat lastig om linkjes enzo te posten. Heb je al op www.visitnorway.nl gekeken? Daar staan vaak wel adresjes op.

Mocht je daar niets vinden kun je eventueel op google in het noors zoeken. (Google translate doet wonderen.)

Ander alternatief is camper in Oslo huren of gewoon in Nederland iets huren en die kant op rijden.

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

http://www.norske.nl/zomer-vakantie-noorwegen/fd-camper.shtml

Dit is misschien iets.

De twee onderwerpen even samengevoegd.

Hallo Theiz,
Dank voor je moeite maar deze site’s hadden we zelf ook al gegoogled. We willen juist de onbekende tips/ondernemerszoals bijv. Www.flashpoint.com of www.landgenoten.com. (Helaas was deze camper uit de running). Vanuit Nederland of Oslo kost veel tijd en die willen we juist aan de westkust besteden.

Euh… nu snap ik het even niet meer. De vraag is toch “waar kan ik in Bergen een camper huren?”

Hoezo wil je dan onbekende tips hebben, verhuurbedrijven doen meestal niet hun best onbekend te zijn.

Overigens doen die twee sites de je geeft het niet… (althans, bij mij iig)

http://www.allmotorhomerentals.com/NorwayRentals/ ??

Sorry alsik niet duidelijk ben geweest. De laatste site is iig een hele goede tip! Thx

Oke, ik snapte het al niet meer. (Wist echt niet dat je kleinschalig/onbekend zocht) Weet niet of je via die site iets kunt vinden hoor. Weet niet of die up to date is.

Mocht je een bedrijfje vinden dat naar wens is zou ik het leuk vinden als je dat laat hier dan even laat weten. Dan kunnen we daar weer anderen mee helpen.

Mocht je tips over de route willen, voel je vrij te vragen.

Ik ga deze site’s even proberen…je hoort wel even als ik iets zinvols, informatiefs, leuks ben tegengekomen. De andere meiden hebben opdracht gekregen om een route uit te stippelen dus wacht ik dat af. Als we iets concreets hebben wil ik graag nog even het oog van de expert erover laten kijken…
Groet en dank!