@ blonky
kan me meer dan wie ook ontzettend goed indenken in je dilemma
al is t niet echt meer een dilemma, want je weet zelf ook wel dat het dus absoluut nu niet verstandig is!!
dat lees ik uit alles
cker die jungle trip zou ik schrappen
op zich was thailand best te doen, luxe toeristenbussen met wc, veel ruimte, in bangkok veel westerse restaurants enzo, maar in de jungle lijkt me dat allemaal wat minder, ik heb het dus niet gedaan
ik zou nog doorreizen door zoAzie, laos, cambodja, vietnam etc…
maar kwam aan op het vliegveld van bangkok en was meteen: boem! zo benauwd, zo plakkerig, juk
en begrijp me niet verkeerd, ik hou van de zon en de warmte, maar dit sloeg meteen op mn maag
ik zou nogmaals zeggen, cancel thailand, ga eerst ff naar je gezondheid kijken, kijken wat er uit die kweeks komt, medicatie duurt 6 weken tot 3 mnd eer t aanslaat (afhankelijk van je medicatie)
misschien krijg je wel prednison, al die bijwerkingen daarvan!!
ik zou echt als 1e overweging, thuis blijven, anders een andere ‘veiligere’ bestemming te kiezen, en als dat niet lukt, wel gaan, maar dan cker de jungle gedeelte overslaan, misschien als je ter plekke bent en je voelt je wel goed genoeg, kun je t altijd nog doen
hoe kijkt je reisgenoot ertegenaan, want begrijp dat je niet alleen gaat?
ik ben nog steeds bezig met accepteren dat ik niet alles kan
moet 40h werken om rond te komen en voor de rest lig ik op apegapen
moet ook vaak dingen laten, die ik graag zou willen doen, maar tis gewoon te veel
lig soms uren wakker snachts van de buikpijn, dat ik denk… waarom? wat heb ik vandaag/ deze week nu weer verkeerd gedaan en als ik dan heel eerlijk ben, is er altijd wel iets dat ik te veel/ te intensief heb gedaan
veel succes met accepteren, tis niet nix, bij sommige mensen sluiert t een tijdje en die mensen leven een schijnbaar normaal leven, maar neem maar van mij aan, in welke mate de ziekte van crohn ook is, tis niet nix en we moeten allemaal dingen laten om andere dingen wel te kunnen doen…