Eind november vertrekken wij naar Diani Beach.
Is het veilig en voordelig als wij zelf een safari boeken buiten het hotel?
jep, op het strand lopen genoeg lokals die het aanbieden. is een stuk goedkoper en je zit uiteindelijk in de zelfde busjes.
Hallo Nadine, Diani beach is echt veilig, we zijn daar geweest en hebben er zelfs een villa laten bouwen, 400m van het strand. Een kennis van ons heeft een auto/safari bedrijf (Mombasa airport). Je kunt bij haar een safari boeken, tegen een goede prijs. Haar adres is: [EMAIL=“sue_ondash@yahoo.com. Voor meer informatie kun je mij altijd mailen.Gr”]sue_ondash@yahoo.com. Voor meer informatie kun je mij altijd mailen.Gr. P. de Wit
Wij zijn afgelopen augustus 3 weken aan Diani beach geweest. We hebben onze 4-daagse safari geboekt bij www.julius-safaris.com. Dat hebben we ter plaatse geregeld nadat ik vooraf per e-mail contact heb gelegd en onze wensen kenbaar had gemaakt en geinformeerd heb naar de prijzen. Ze staan heel goed aangeschreven, Je krijgt een privésafari (niet met vijf of zes man in 1 busje) Heel goede overnachtingslokaties met voorkeursbehandeling omsdat ze daar afspraken over hebben gemaakt met de door hun gecontracteerde lodges. Hun kantoortje zit in Ukunda, dat ligt bij Diani beach. Gewoon per e-mail een tijdstip afspreken om bij het hotel te worden opgehaald en daar verder je afspraken afhandelen.
Succes, en veel plezier.
Tim Schmidt
Hallo, in Oktober op Diani beach geweest, in hotel Southern Palms geweest.
3 daagse Masai Mara Flysafarie gedaan, geboekt bij www.gibransafaris.com
zit direct naast Barclays bank.
De prijzen verschillen lokaal ook heel erg.
De beachboys waren in ons geval €150.- p.p duurder bij een safari voor 6 personen.
Even shoppen en je ziet gauw de verschillen in prijs, en het gevoel moet ook goed zijn.
Veel succes met boeken, voor vragen mail me.
Hallo, in Oktober 2009 op Diani beach geweest, in hotel Southern Palms geweest.
3 daagse Masai Mara Flysafarie gedaan, >>>
geboekt bij www.gibransafaris.com
zit direct naast Barclays bank.
De prijzen verschillen lokaal ook heel erg.
De beachboys waren in ons geval €150.- p.p duurder bij een safari voor 6 personen.
Even shoppen en je ziet gauw de verschillen in prijs, en het gevoel moet ook goed zijn.
Boeken via Nederlandse operator scheelt 30/50 % duurder t.o.v.Kenia boeken.
Veel succes met boeken, voor vragen mail me
Hoi,
Ik betaal 185 euro per pp voor twee dagen en twee parken, prive safari: Tsavo Oost en Ngutuni prive ranch, inclusief drinkwater en lunch. Leek me een beter idee dan de standaard 24uur Tsavo. Heb net het verblijf van Voi Safari Lodge veranderd naar Ashnil Aruba Lodge. Voi lodges hebben op vakantiewijzer en tripadvisor nogal slechte aanbevelingen.
Is er onlangs nog iemand in Aruba lodge geweest? en o ja, moet je je paspoort meenemen op safari?
Hoi,
Ik wil rond 26 dec rondreizen. We willen eigenlijk het liefst een adventure safari maken van 18 tot 21 dagen. kenia tanzania en evt ook zanzibar. Weet iemand hoe we dat het beste kunnen regelen? op internet kom ik tot op heden vrij weinig tegen…En weet iemand of het makkelijk is om het daar te boeken? Zit vooraf nog 3 weken in Mombasa, dus heb wel de tijd om daar wat te regelen.
Groetjes Joyce